Vi glæder os over at kunne tilbyde vores medarbejdere en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads uden fibernet og kobber ledninger.
"Den telefoniløsning, som vi har, giver også enorm frihed i udlandet, men også store besparelser. Datapuljen, som vi har, er også særdeles fordelagtig, fordi det er så forskelligt, hvad hver enkelt medarbejder bruger af data."
Kenneth beretter om det onboarding team, der mødte ham og Triumph, da de skulle overgå til 3Business i 2020 og om after-sales services, som 3Business også tilbyder. Her er de altid opdateret på de nyeste løsning og nyeste hardware.
Tabellae har været kunde hos 3Business i 12 år og værdsætter den tryghed de får, samt den proaktivitet de bliver mødt med. Virksomheden har også stor gavn af deres 3LikeHome Pro-løsning og en lynhurtig 5G-oplevelse.
Med målet om at levere 20.000 ladestandere med SIMkort til Spirii’s europæiske setup i 2022 og 50.000 i 2023 har virksomheden rygende travlt.
"3Business’ internet spiller bare og virker altid."
Telttilfest.dk er hurtigt blevet glade for den 5G Internet løsning, som 3Business har kunne tilbyde dem.
"Vi har følt os trygge og haft ro i maven"
Helt fra Loop Fitness’ opstart ved 3Business har de følt sig taget godt imod og i trygge hænder.
Med 3LikeHome Pro er det nemt for medarbejderne hos Ambiente at arbejde i udlandet, og det har afgørende betydning for hele virksomheden.
Med fælles datapulje fra 3Business, opnår Blue World Technologies en stor fleksibilitet ved at have ét abonnement til alle.
European Energy vækster kraftigt, og det er vigtigt for virksomheden at kunne tilbyde deres medarbejdere at arbejde mobilt og effektivt – uanset lokation.
Det var vigtigt for Fugmann at finde en udbyder, der hele tiden er på forkant med udviklingen og tilbyder nye innovative løsninger.
3Deling Pro hjælper Gatehouse med at få mest for pengene med en fælles datapulje, som de kan dele på tværs af virksomheden.
Med 3Kontakt har GroupM opnået en stor økonomisk besparelse, samtidig med at arbejdsprocesser og kundeservice er optimeret.
En særlig data- og netværksplatform skal hjælpe GreenMobility med at vækste uden for Danmark.
Med 3Deling Pro er der både penge at spare og masser af data til medarbejderne hos KVM International.
Med firmaets store ambitioner og fokus på fremtiden fortæller både Fredrik og Henrik, at det vigtigste for dem er at deres telefoniløsning fungerer og er til at betale.
Nem selvbetjening hos 3Business betyder, at Lunar har mere tid til at drive virksomhed, og nye innovative mobilløsninger gør arbejdsdagene nemmere.
Ny teknologi, datadeling og tryghed i udlandet er årsagerne til, at M2 Film har valgt 3Business.
PanzerGlass var ikke i tvivl da de skulle vælge teleudbydere, da 3Business kunne levere en samlet telefoniløsning, der tilbød telefoni i 73 lande, samt en stor datapulje hele virksomheden kunne nyde brug af.
Ved hjælp af 3Kontakt og lynhurtigt bredbånd har restaurantejer Morten Strøh skabt en bedre helhedsoplevelse for sine gæster, og det kan mærkes i regnskabet.
Der er nok at se til, når Volt, som tilbyder mobilopladerservice, er rundt på festivaler og konferencer i Danmark og Europa. På en festival bliver der langet helt op til 30.000 opladere over disken.
Global dækning, nem administration og gode priser gjorde udfaldet, da TinyMobileRobots valgte 3Business som IoT-leverandør.
Hos 3Business har Zanity IT deres egen rådgiver, som altid er der, når de har brug for det.
”5G netværket er endda nogle gange hurtigere end den WiFi adgang der er tilgængelig andre steder”
”Det er altafgørende for os at have en pålidelig løsning, for det er essentielt, at kunden hurtigt og nemt kan få fat på os."
Deres mission om at være ”fun, funky & functional”, og skabe glæde blandt deres kunder er med til, at de har valgt en telefoniløsning hos 3Business.
Efter at Groupe SEB har skiftet til omstillingsløsningen 3Kontakt, taber de færre opkald, og kunderne venter kortere tid i røret. Samtidig er virksomhedsomkostningerne reduceret.
Den frihed, som fotograf Emil Monty Freddie får med 3LikeHome Pro i udlandet, betyder, at han bedre kan passe sit job og pleje sine kunder, når han er på farten.
"Med 3kontakt er vi langt mere effektive"
Efter at GoMore har implementeret omstillingsløsningen 3Kontakt, er kundeservicen og effektiviteten forbedret markant.
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.