Der er mange fordele ved at dele sin bil. Enten ved at tilbyde et lift, ved at leje den ud eller ved at lease den. Det er grundtanken hos GoMore, som formidler samkørsel, privat biludlejning og leasing af private biler online.
Fordelene har en hel del danskere også fået øje på. Det betyder, at de har travlt hos GoMore, og at kundeserviceafdelingen dagligt modtager mange opkald. For at håndtere opkaldene bedst muligt har GoMore implementeret omstillingsløsningen 3Kontakt, og det har vist sig at være en rigtig god ide:
”Med 3Kontakt bliver kundeopkaldene sorteret efter, hvad henvendelsen drejer sig om. Vores brugere kommer derfor hurtigere igennem og i kontakt med den rigtige medarbejder fremfor at skulle igennem en eller flere omstillinger. Det giver en rigtig god kundeoplevelse”, siger Frederik Kibsgaard, Customer Care Manager hos GoMore.
Udover kundeservicen har 3Kontakt også været med til at forbedre effektiviteten. Det skyldes især det medfølgende statistikmodul:
”Statikstikmodulet giver os overblik over, hvilken type henvendelser vi får hvornår – og hvor mange. Rent praktisk kan vi derfor planlægge bemandingen og hurtigt skalere op eller ned, hvis det er nødvendigt. Samtidig udnyttes vores tid bedre, fordi kaldene bliver mere jævnt fordelt over hver medarbejders vagt. Vi arbejder langt mere effektivt nu”, siger Frederik Kibsgaard, som også påpeger en anden fordel:
”Ud fra opkaldsstatistikken kan vi fastsætte vores KPI’er hver måned. Derfor er statistikmodulet et vigtigt redskab, som er med til at sikre, at vi hele tiden udvikler os og arbejder i den rigtige retning”.
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.