Efter at virksomheden har skiftet til 3Kontakt benytter de sig ikke længere af deres fastnettelefoner. Alle i virksomheden er enten udstyret med en softphone med 3Kontakts omstillingsbord eller en mobiltelefon med 3Kontakts app.
”Begge funktioner giver os et godt overblik og er med til at lette vores arbejdsgange, og derved spare os tid og spare på vores omkostninger. Både igennem omstillingsbordet og appen kan alle medarbejder nemt melde sig ind og ud af svargrupper eller opdatere om man er tilgængelig eller ikke”, fortæller Simone Hansen, Sales Coordinator, RICE.
Simone kan også berette, at der er en stor fleksibilitet ved at have skiftet til 3Kontakt. For igennem omstillingssystemet er alle hos RICE med til at aflaste på telefonen uanset afdeling.
Bedre kundeservice og oplevelse
At give en kundeoplevelse og service ud over det sædvanlige er alfa omega for RICE.
”Hos RICE vil vi altid gerne give vores kunder den bedste oplevelse og kundeservice. Når vores kunder ringer til os, starter den gode oplevelse allerede her. Vores egen velkomsthilsen og kø funktion gør at kunderne hurtigt og nemt kommer igennem til en ledig medarbejder i vores kundeservice”, forklarer Simone og forsætter:
”Hvis telefonen ikke bliver besvaret viderestilles den hurtigt til en ledig medarbejder/afdeling, dette gør at vores kunder aldrig ringer forgæves. Og i sidste ende er det medvirkende til en god oplevelse for vores kunder”.
Det, at kunden bliver mødt professionelt fra start og bliver taget i hånden hos RICE, er med til at skabe glade og loyale kunder.
”For os har vores skifte til 3Kontakt været den helt rigtige beslutning, da vores arbejdsgange og hverdag er blevet lettere. Og i sidste ende er med til at give tid til at løse andre opgaver”. Afslutter Simone.
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.