3Deling 5G gør livet så meget nemmere for os

BetterEnergy

BetterEnergy har været kunde hos 3Business i 8 år. Her startede de ud med at have 3Mobil, men er siden 2015 ekspanderet fra 50 til nu 430 medarbejdere, og derfor er deres aftale også vokset hos 3Business.

Den vækstrejse, som BetterEnergy er på har betydet at de har været nødsaget til at ændre deres abonnementsform et par gange hos 3Business. Nu har de blandt andet en fælles datapulje, hvor de har ét fælles abonnement og kan bruge løs af den data der er. De skal derfor ikke bekymre sig om hver enkelt medarbejders dataforbrug, da de har en pulje tilgængelig, som de kan bruge.

  • ”Vi fik 3Business’ datapulje for 2 år siden, og det gør bare livet så meget nemmere. Vi skal ikke skal forholde os til hvert enkelt medarbejders abonnement. Vi kan bare sende dem afsted i sommerhuset, eller hvor de nu vil hen, og det er bare så dejligt nemt. Vi bruger simpelthen mindre tid og ressourcer på det”, fortæller Martin Lauridsen, IT-direktør, BetterEnergy.

BetterEnergy er ikke bare beliggende her i Danmark. De har også kontorer i blandt andet Sverige, Finland og Warszawa. Derfor har de fået 3LikeHome Pro, som giver dem fri tale fra Danmark til hele EU, EØS og Storbritannien. Derudover kan de også rejse i alle 3LikeHome Pro-landende og bruge løs af deres data, samt ringe og sende sms/mms uden merpris. Den frihed, som abonnementet giver, betyder meget for Martin.

  • ”Fordi vi rejser så meget, som vi gør i virksomheden, benytter vi os af 3LikeHome Pro, som gør vi har bedre kontakt på kryds og tværs. Det er en fornøjelse at sende vores medarbejdere til udlandet, og give dem visheden om, at de bare kan tage deres tablet og computer med og bruge løs af deres data”, forklarer Martin og forsætter:

  • ”Vi fortæller vores medarbejdere, at de bare kan tage afsted, I skal ikke bekymre jer om hvor i verden I tager hen. Det er dejligt at give sin medarbejdere den frihed bare at tage af sted og de skal ikke bekymre sig om dyre regninger efterfølgende”. Afslutter Martin.

I og med deres løsning ændres og vokser i takt med at virksomheden også vokser, er de altid i løbende dialog med deres faste account manager. Account Manageren er proaktiv, og Martin roser det forhold de har til ham.

  • ”Vi har et personligt forhold til 3Business og de forstår vores behov. Account manageren har en god forståelse for os, og de er proaktive hvad angår fremtidige produkter og mulige løsninger for os. Vi værdsætter dialogen og den relation vi har til 3Business. Og det er rigtig dejligt, at vi kender hinanden”, uddyber Martin.

5G-netværket gør hverdagen nemmere

BetterEnergy er for nyligt kommet over på 5G-netværket hos 3.

  • ”Jeres 5G-netværk kører så godt. Vi har ikke mærket forskel fra den ene dag til den anden, men man mærker at det bare går mere gnidningsfrit. Vi har ikke hand-overen og har aldrig haft problemer med jeres forbindelse”, siger Martin.

  • ”5G netværket er endda nogle gange hurtigere end den WiFi adgang der er tilgængelig andre steder”, afslutter Martin.

Har I brug for rådgivning omkring den bedste løsning for jer?

Få vejledning af vores business rådgivere, der står klar til at hjælpe jer.

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.