Inden en reparation | Dette skal du være opmærksom på

Inden en reparation

Dette skal du gøre, før du indleverer din mobil/tablet til reparation: 

  • Gemme alle data og lave en sikkerhedskopi af din mobil/tablet. Billeder, apps, kontakter og meget mere til, bliver slettet når din telefon er til reparation
  • Deaktivere din låsekode/sikkerhedskode på din mobil/tablet

Har du en iPhone eller en iPad, skal du gøre følgende før du indleverer til reparation: 

  • Du skal slå 'Find min iPhone/iPad' fra. Du slår det fra via indstillingerne eller via iCloud.com
  • Hvis du benytter dig af et eSIM, skal du huske at eSIM profilen skal fjernes. Du har to muligheder for dette:
  1. Indstillinger – generelt – nulstil – slet alt indhold og indstillinger – slet iPhone – slet alt
  2. Indstillinger – mobilnetværk – vælg det nummer det drejer sig om – fjern abonnement

Dette skal du være opmærksom på: 

  • Din mobil/tablet bliver opdateret til den nyeste version af styresystemet
  • Vi bestræber os efter, at du får din mobil/tablet tilbage fra reparationen inden for 14 dage
  • Din mobil/tablet vil blive bortskaffet, hvis den ikke bliver afhentet 3 måneder efter, at du har fået besked om, at den er retur i en 3Butik
  • Det koster 275 DKK i et undersøgelsesgebyr, hvis det viser sig, at skaden ikke er omfattet af reklamationsretten, og du fortsat ønske din mobil/tablet retur

Du kan læse mere om dine rettigheder her.

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder