Inden en reparation
Inden du indleverer din mobil/tablet til reparation, skal du:
- Gemme alle data og lave en sikkerhedskopi af din mobil/tablet. Billeder, apps, kontakter og meget mere til, bliver slettet når din telefon er til reparation
- Deaktivere din låsekode/sikkerhedskode på din mobil/tablet
Nedenstående er vigtigt hvis du har en iPhone eller iPad
- Du skal slå 'Find min iPhone/iPad' fra. Du slår det fra via indstillingerne eller via iCloud.com
- Hvis du benytter dig af et eSIM, skal du huske at eSIM profilen skal fjernes. Du har to muligheder for dette:
- Indstillinger – generelt – nulstil – slet alt indhold og indstillinger – slet iPhone – slet alt
- Indstillinger – mobilnetværk – vælg det nummer det drejer sig om – fjern abonnement
Du skal være opmærksom på dette:
- Din mobil/tablet bliver opdateret med den nyeste version af styresystemet
- Vi bestræber os efter, at du får din mobil/tablet tilbage fra reparationen inden for 14 dage
- Din mobil/tablet vil blive bortskaffet, hvis den ikke bliver afhentet 3 måneder efter, at du har fået besked om, at den er retur i en 3Butik
- Det koster 275 DKK i et undersøgelsesgebyr, hvis det viser sig at skaden ikke er omfattet af reklamationsretten, og du stadig ønske din mobil/tablet retur
Hvis du er i tvivl om dine rettigheder, kan du læse mere her.
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder