Klagevejledning.
Vi ønsker, at alle vores kunder får en god behandling, og vi tager det meget seriøst, hvis du har oplevet det modsatte. Vi har derfor et specialiseret team, som arbejder på én ting: at gøre dine oplevelser hos os endnu bedre.
Når du henvender dig til os, får vi mulighed for at gøre vores service endnu bedre. Vi er en virksomhed i konstant udvikling og gør en ihærdig indsats for at se alle vores arbejdsgange igennem hele tiden. Det er især afgørende for vores udvikling, at vi også kender vores kunders oplevelser.
Sådan kan du klage
Du kan i de fleste tilfælde få løst din sag og besvaret dine spørgsmål, når du kontakter vores kundeservice. De kan hurtigt løse den og rette eventuelle fejl og misforståelser med det samme.
Husk at skrive dit kundenummer i klagen, når du sender et brev eller en mail.
Ring til os
Privat: 70 313 313
Erhverv: 70 313 000
Udfyld formular
Send din klage via formularen her på siden og vi besvarer inden for 4 hverdage.
Brev med posten
Brevet skal sendes til:
3 (Hi3G Denmark ApS)
Scandiagade 8
2450 København SV.
Att.: Solutions
Er du uenig i vores afgørelse?
Hvis vi har givet dig afslag på din klage, og du er uenig i vores afgørelse, har du tre muligheder for at gå videre den.
Handler din klage om dit abonnementsforhold hos os, er det Teleankenævnet du skal kontakte:
Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. th
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk
Handler din klage om en vare du har købt hos os (fx. telefon) skal du kontakte:
Nævnenes Hus
Center for Klageløsning
Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: 72 40 56 00
www.nævneneshus.dk
Du kan også klage til Europa-Komissionens online klageportal. Det er særligt relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land
Klagen kan indgives på:
http://ec.europa.eu/odr