Klagevejledning

Vi ønsker, at alle vores kunder får en god behandling, og vi tager det meget seriøst, hvis du har oplevet det modsatte. Vi har derfor et specialiseret team, som arbejder på én ting: at gøre dine oplevelser hos os endnu bedre. 

Når du henvender dig til os, får vi mulighed for at gøre vores service endnu bedre. Vi er en virksomhed i konstant udvikling og gør en ihærdig indsats for at se alle vores arbejdsgange igennem hele tiden. Det er især afgørende for vores udvikling, at vi også kender vores kunders oplevelser.

Sådan kan du klage

Du kan i de fleste tilfælde få løst din sag og besvaret dine spørgsmål, når du kontakter vores kundeservice. De kan hurtigt løse den og rette eventuelle fejl og misforståelser med det samme.

Husk at skrive dit kundenummer i klagen, når du sender et brev eller en mail.

Ring til os

Privat: 70 313 313

Erhverv: 70 313 000

Udfyld formular

Send din klage via formularen her på siden og vi besvarer inden for 7 hverdage.

 Udfyld formular

Send klage på mail

Send din klage på mail til klage@3.dk og vi besvarer inden for 4 hverdage 

Brev med posten

Brevet skal sendes til:

3 (Hi3G Denmark ApS)
Scandiagade 8
2450 København SV.
Att.: Solutions

Skriv til vores klageteam





Er du uenig i vores afgørelse?

Hvis vi har givet dig afslag på din klage, og du er uenig i vores afgørelse, har du to muligheder for at gå videre den.

Handler din klage om dit abonnementsforhold hos os, er det Teleankenævnet du skal kontakte:

Teleankenævnet 
Axeltorv 6, 3. th 
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00 
www.teleanke.dk

 

Handler din klage om en vare du har købt hos os (fx. en mobiltelefon) skal du kontakte:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 4171 5000
www.forbrug.dk

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg