Fortrydelsesret

Køb i 3Butik

Hvis du fortryder et køb af et abonnement uden hardware foretaget i en 3Butik, skal du kontakte 3 senest 14 dage efter aftalens indgåelse.

Abonnementet må ikke været taget i brug. Det betyder, at du ikke må sætte SIM-kortet ind i din telefon/tablet/router eller på anden måde aktivere dit SIM-kort.

Ved køb af hardware har du 14 dages fortrydelsesret fra købsdagen betinget af, at du leverer hardware tilbage i ubrudt emballage og kontakter 3 inden fristen på 14 dage.

Ovenstående gælder kun køb i butik.

Din fortrydelsesret bortfalder, hvis du ikke kontakter 3, inden fristen på 14 dage er udløbet.

Du kan fortryde dit køb i en 3Butik.

Køb via kundeservice eller på www.3.dk

Ved køb af abonnement uden hardware via 3’s kundeservice eller på www.3.dk, har du 14 dages fortrydelsesret fra aftalens indgåelse.

Ved køb af hardware har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

Du kan fortryde dit køb ved at kontakte kundeservice telefonisk eller pr. e-mail.

Når du har kontaktet kundeservice, skal du sende varen retur til:

HI3G Denmark ApS – Postboks 200, 0914, Københavns Pakkecenter, Danmark.

Ved returnering skal du selv betale fragten.

Bemærk: Varer der købes igennem kundeservice eller www.3.dk kan ikke returneres i en 3Butik, og skal altid sendes til ovenstående adresse.

Din fortrydelsesret bortfalder, hvis du ikke kontakter 3 inden fristen på 14 dage er udløbet.

Hvad skal jeg sende retur / returnere i 3Butik?

Du skal returnere al indhold, du har fået inkl. den originale salgsæske. Hvis der mangler indhold ved returneringen, har 3 ret til at opkræve betaling for det manglende indhold. Ved køb i 3Butik skal varen returneres i ubrudt emballage.

Hvis der konstateres en værdiforringelse på en vare, forbeholder vi os retten til at kræve betaling svarende til værdiforringelsen.

Ved returnering af en iPhone/iPad, skal du huske at slå ”Find min iPhone” fra. Det kan du gøre via indstillinger/iCloud/Find min iPhone inden returnering. Gør du ikke dette, er produktet værdiløst for 3, og du vil blive opkrævet betaling for produktets fulde pris.

Du kan læse mere om vores salgs- og leveringsbetingelser eller vores Abonnementsvilkår her

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg