Hvad er et eSIM?
Et eSIM er et digitalt SIM-kort, du kan hente ned til din iPhone eller din iPad eller Samsung telefon via en QR-kode. Du kan have 5 eSIM-profiler liggende på din iPhone/iPad, samt et Nano SIM-kort, men ét eSIM aktivt ad gangen.
Hvilke modeller er understøttet?
iPhone Xs, iPhone Xs Max og iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2020), iPhone 12, iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+, Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Z Flip, Samsung Galaxy Note20 5G, Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G og iPad Air 10.5, iPad Mini 5th, iPad Pro 11 og iPad Pro 12.9, iPad 10.2 har Dual SIM med et Nano SIM samt eSIM og det kræver derfor, at du har en af disse telefoner/tablets for at benytte dig af et eSIM.
Hvordan bestiller du et eSIM?
Du kan bestille et eSIM via Mit 3 eller ved at henvende dig nede i en af vores 3Butikker eller ved at kontakte vores kundeservice.
Bemærk, hvis du bestiller en af ovenstående modeller via hjemmesiden, vil du modtage et eSIM på den angivet mail.
Hvordan aktiverer du dit eSIM?
Du skal først aktivere dit nye eSIM via Mit 3 -> Abonnementer -> vælge det pågældende nummer og aktivere. Dernæst skal du hente eSIM-profilen ned til din telefon eller tablet.
Vælg hvilken enhed du har nedenfor for, at finde hjælp til at hente eSIM profilen ned:
iPhone Xr
iPhone 11
iPhone SE (2020)
iPhone 12
Samsung Galaxy S20
Samsung Galaxy S21
Huawei P40 Pro
iPad Pro 12.9 (2018)
iPad 8th Gen.
Hvis du søger information om eSIM til smartwatch, kan du læse mere her.
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder