Tyveri og reparation

Gør din telefon eller tablet klar til reparation

  1. Gem alle dine data og lav en sikkerhedskopi af din mobil eller tablet, da billeder, apps, kontakter og andet indhold kan blive slettet under reparationen.

  2. Husk også at deaktivere låsekoden eller sikkerhedskoden på din mobil eller tablet.

Hvis du indleverer en iPhone eller en iPad, skal du også:

  1. Slå 'Find min iPhone/iPad' fra i telefonens indstillingerne eller via iCloud.com

  2. Hvis du bruger et eSIM, skal du huske at eSIM profilen skal fjernes.

Vær opmærksom på, at:

  • Din mobil eller tablet bliver opdateret til den nyeste version af styresystemet.

  • Vi bestræber os på at returnere din mobil eller tablet fra reparation inden for 14 dage.

  • Hvis din mobil eller tablet ikke bliver afhentet inden for 3 måneder efter, at du har fået besked om, at den er klar i en 3Butik, vil den blive bortskaffet.

  • Der opkræves et undersøgelsesgebyr på 275 kr., hvis skaden ikke er dækket af reklamationsretten eller 3Forsikring.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket