Gem alle dine data og lav en sikkerhedskopi af din mobil eller tablet, da billeder, apps, kontakter og andet indhold kan blive slettet under reparationen.
Husk også at deaktivere låsekoden eller sikkerhedskoden på din mobil eller tablet.
Slå 'Find min iPhone/iPad' fra i telefonens indstillingerne eller via iCloud.com
Hvis du bruger et eSIM, skal du huske at eSIM profilen skal fjernes.
Din mobil eller tablet bliver opdateret til den nyeste version af styresystemet.
Vi bestræber os på at returnere din mobil eller tablet fra reparation inden for 14 dage.
Hvis din mobil eller tablet ikke bliver afhentet inden for 3 måneder efter, at du har fået besked om, at den er klar i en 3Butik, vil den blive bortskaffet.
Der opkræves et undersøgelsesgebyr på 275 kr., hvis skaden ikke er dækket af reklamationsretten eller 3Forsikring.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik