Spær mobil eller bredbånd

Det er vigtigt, at du spærrer simkortet til din mobil, eller andet udstyr, så du undgår misbrug af dit abonnement.

Sådan gør du:

  • I vores butikker
    Inden for normal åbningstid kan du gå ind i en af vores butikker, hvor vores personale vil hjælpe dig. Find din nærmeste butik her.

  • Telefonisk
    Ring hele døgnet til vores telefoniske selvbetjening på 70 313 123 for at spærre dit abonnement. 

Husk at bestille et nyt simkort, så du hurtigt kan bruge dit abonnement igen.

Har du 3Forsikring, så læs her hvordan du skal anmelde skaden.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg