Tyveri og reparation

Få hjælp til at spærre dit SIM-kort

Hvis du mister din mobil eller dit bredbånd er det vigtigt, at du spærrer for dit SIM-kort så du undgår misbrug af abonnementet.

Du kan spærre dit SIM-kort i en 3Butik indenfor vores åbningstid, eller ved at ringe til vores vores telefoniske selvbetjening på 70 313 123, som har åbent hele døgnet rundt.

Vær opmærksom på, at betalingen for dit abonnement fortsætter som normalt, og at der ikke automatisk følger et nyt SIM-kort med, når det nuværende bliver spærret. Har du brug for et nyt SIM-kort, skal det bestilles separat.

Husk at anmelde tyveriet hurtigst muligt via en skadesanmeldelse, hvis du har 3Forsikring.

Spærring af mobil og betalingstjenester

Når du spærrer dit SIM-kort, bliver din telefon og tjenester som Apple-ID eller Google-konto ikke automatisk låst.

Vil du også sikre din telefon eller dine konti, skal du selv kontakte producenten for at få hjælp.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket