Hvis du mister din mobil eller dit bredbånd er det vigtigt, at du spærrer for dit SIM-kort så du undgår misbrug af abonnementet.
Du kan spærre dit SIM-kort i en 3Butik indenfor vores åbningstid, eller ved at ringe til vores vores telefoniske selvbetjening på 70 313 123, som har åbent hele døgnet rundt.
Vær opmærksom på, at betalingen for dit abonnement fortsætter som normalt, og at der ikke automatisk følger et nyt SIM-kort med, når det nuværende bliver spærret. Har du brug for et nyt SIM-kort, skal det bestilles separat.
Husk at anmelde tyveriet hurtigst muligt via en skadesanmeldelse, hvis du har 3Forsikring.
Når du spærrer dit SIM-kort, bliver din telefon og tjenester som Apple-ID eller Google-konto ikke automatisk låst.
Vil du også sikre din telefon eller dine konti, skal du selv kontakte producenten for at få hjælp.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik