Kom forbi en 3Butik, hvor vi kan hjælpe dig med at sende din enhed til reparation. Husk at medbringe din mobil eller tablet, købskvittering (som du kan finde på Mit 3), samt gyldigt billed-ID.
Du kan også kontakte kundeservice, for at oprette en reparationssag. Vi betaler portoen, men vær opmærksom på, at du selv skal printe nogle dokumenter, som skal sendes sammen med din mobil eller tablet til værkstedet.
Bemærk, at du sagtens kan sende din enhed, som du har købt hos os, til reparation, uanset om du stadig er kunde hos os eller ej.
Du kan finde flere oplysninger om din forsikring og hvordan den dækker reparationer på vores hjemmeside.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik