Tyveri og reparation

Opret en reparationssag

Kom forbi en 3Butik, hvor vi kan hjælpe dig med at sende din enhed til reparation. Husk at medbringe din mobil eller tablet, købskvittering (som du kan finde på Mit 3), samt gyldigt billed-ID.

Du kan også kontakte kundeservice, for at oprette en reparationssag. Vi betaler portoen, men vær opmærksom på, at du selv skal printe nogle dokumenter, som skal sendes sammen med din mobil eller tablet til værkstedet.

Bemærk, at du sagtens kan sende din enhed, som du har købt hos os, til reparation, uanset om du stadig er kunde hos os eller ej.

Har du 3Forsikring?

Du kan finde flere oplysninger om din forsikring og hvordan den dækker reparationer på vores hjemmeside.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket