Ikke modtaget loginoplysninger

Når du bestiller Deezer, sender vi loginoplysningerne på mail, til den mailadresse, du oplyste i forbindelse med oprettelsen af dit mobil- eller bredbåndsabonnement.

Det er derfor vigtigt, at vi kender din aktuelle mailadresse – du kan se den registrerede mail på selvbetjeningen under ”Mine oplysninger”.

Modtager du ikke en mail med loginoplysninger, eller har du glemt den, kan du prøve at trykke på Har du glemt din adgangskode?

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg