Regning og betaling

Restbeløb og ændringer af 3Afbetaling

Betaling af restbeløb

Hvis du ønsker at indfri din 3Afbetaling, skal du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig med at betale restbeløbet. Det er ikke muligt at betale restbeløbet via selvbetjening.

Ændringer, der kan påvirke din 3Afbetalingsaftale

Du kan opsige dit abonnement eller flytte dit nummer til et andet teleselskab og stadig lade din 3Afbetaling fortsætte. Bemærk, at køb med 3Afbetaling indebærer en bindingsperiode på seks måneder. Hvis du ønsker at ændre dit abonnement under bindingsperioden, kan du kun opgradere til et større abonnement.

Hvis din mobil, tablet eller tilbehør bliver mistet eller beskadiget, fortsætter din 3Afbetaling, og du skal fortsat betale det resterende beløb. Alternativt kan du vælge at betale restbeløbet med det samme.

Køb af telefon eller tablet Inden for bindingsperioden

Hvis du stadig er inden for bindingsperioden på dit abonnement (seks måneder), kan du ikke købe en ny mobil eller tablet på afbetaling tilknyttet det samme abonnement. For at købe en ny enhed med 3Afbetaling skal du tilknytte den til et nyt abonnement. Antallet af enheder på afbetaling afhænger af din kreditgodkendelse.

Køb af telefon eller tablet udenfor bindingsperioden

Hvis din bindingsperiode er udløbet, og din låneansøgning bliver godkendt, kan du købe en ny mobil eller tablet med 3Afbetaling. I dette tilfælde vil du have to separate afbetalingsaftaler tilknyttet det samme abonnement. Antallet af enheder afhænger stadig af din kreditværdighedsvurdering.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.