Vi ønsker, at alle vores kunder får en god behandling. Vi tager det meget seriøst, hvis du har oplevet, at vores service ikke har levet op til dine forventninger. Vi har derfor et specialiseret team, der arbejder på én ting: At gøre din oplevelse hos os endnu bedre.

Vi prioriterer din sag og bruger din henvendelse til at se nærmere på vores processer, så vi hele tiden kan ændre vores forretning til det bedre.

Hvordan klager du?

I langt de fleste tilfælde vil du kunne få din udfordring løst ved at kontakte kundeservice, som udover at besvare din henvendelse, også hurtigt kan rette eventuelle fejl med det samme.

  • Kontakt kundeservice for privatkunder på 70 313 313
  • Kontakt kundeservice for erhvervskunder på 70 313 000

Se vores åbningstider her.

Ønsker du at sende os en klage, beder vi dig udfylde vores formular nedenfor. Vi bestræber os herefter på at besvare din klage inden for 7 hverdage.

Du har også mulighed for at sende din klage via mail på klage@3.dk eller med posten til

3 (Hi3G Denmark ApS)
Fadet 4
1799 København V
Att. Solutions

Bemærk, hvis du sender os et brev eller en mail, skal du huske at notere dit kundenummer i klagen.