Hvis din telefon viser, at der ikke er noget signal, kan det skyldes flere ting. I langt de fleste tilfælde er det dog telefonen der har problemer med at fange netværket, så her er et par forslag til hvad du kan prøve.
Hvis du vælger netværket manuelt, giver du din enhed en hjælpende hånd. Din enhed bør kunne fange netværket automatisk, men har du været et sted hvor din enhed ikke kunne skabe forbindelse til netværket (metroer, skove, fly), kan du hjælpe din enhed på vej ved at vælge netværket manuelt.
Få hjælp til at vælge netværket manuelt, ved at finde din enhed i vores vejledninger.
Hvis din enhed fortsat ikke kan skabe forbindelse til netværket, efter du har valgt et netværk manuelt, kan du nulstille netværksindstillingerne på din enhed. Det gør, at din enhed "cutter" den forbindelse den forsøger at skabe og derefter forsøger igen på ny. Bemærk, evt. password til wi-fi, bliver slettet.
Få hjælp til at nulstille netværksindstillingerne, ved at finde din enhed i vores vejledninger.
Du skal sikre dig, at du har et abonnement der kan bruges i udlandet. Det kan også være, at det er opsat en spærring for brug i udlandet, som f.eks. 3Børnesikring. Dette kan du administrere på Mit 3 Selvbetjening. Bemærk, det skal være kontraktansvarlig der administrere spærringer og evt. kontakter kundeservice for at få dem fjernet.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik