Saldokontrol sikrer, at dit forbrug i en regningsperiode ikke overstiger den beløbsgrænse, som du har valgt. Regningsperioden løber fra den 16. i en måned til den 15. i den næste.
Hvis din telefon pludselig bliver spærret, kan det skyldes, at du har nået din saldokontrolgrænse for forbrug udover abonnementet. Dette sker ofte ved brug i udlandet, opkald til udlandet eller køb via mobilen (fx busbilletter og donationer). Når telefonen er spærret, kan du ikke foretage opkald, sende beskeder eller bruge data.
Du kan genåbne din telefon ved at hæve saldokontrollen i Mit 3 Selvbetjening, hvor du også kan administrere servicen.
Opkald
SMS/MMS
Data
Alt forbrug i udlandet, inklusive data, opkald og beskeder.
Bemærk, at forbrug i udlandet opdateres én gang dagligt, hvilket kan føre til overskridelse af forbrugsgrænsen. I sjældne tilfælde kan det tage op til tre måneder at opdatere forbrug fra udlandet.
Abonnement
Tillægs- og rabatpakker
Afdragsordninger
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik