Regning & betaling

Saldokontrol

Saldokontrol sikrer, at dit forbrug i en regningsperiode ikke overstiger den beløbsgrænse, som du har valgt. Regningsperioden løber fra den 16. i en måned til den 15. i den næste.

Hvis din telefon pludselig bliver spærret, kan det skyldes, at du har nået din saldokontrolgrænse for forbrug udover abonnementet. Dette sker ofte ved brug i udlandet, opkald til udlandet eller køb via mobilen (fx busbilletter og donationer). Når telefonen er spærret, kan du ikke foretage opkald, sende beskeder eller bruge data.

Du kan genåbne din telefon ved at hæve saldokontrollen i Mit 3 Selvbetjening, hvor du også kan administrere servicen.

Saldokontrol er en gratis service, som spærrer for:

  • Opkald

  • SMS/MMS

  • Data

  • Alt forbrug i udlandet, inklusive data, opkald og beskeder.

Bemærk, at forbrug i udlandet opdateres én gang dagligt, hvilket kan føre til overskridelse af forbrugsgrænsen. I sjældne tilfælde kan det tage op til tre måneder at opdatere forbrug fra udlandet.

Saldokontrol spærrer ikke for nedenstående og takseres derfor udover den valgte forbrugsgrænse:

  • Abonnement

  • Tillægs- og rabatpakker

  • Afdragsordninger

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket