Du er her:
hjælp > abonnement og nummer
Bestil nyt SIM-kort/eSIM
Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på tre forskellige måder:
- Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på Mit 3. Se hvordan du gør her.
Bemærk, hvis du bestiller et fysisk SIM-kort, vil dette blive sendt til din CPR-adresse inden for to arbejdsdage. Når du bestiller et eSIM på Mit 3, skal du logge ind med Nem ID. - Du kan henvende dig i en 3Butik. Det skal være kontraktansvarlig der henvender sig og fremvise gyldigt billede ID
- Du kan kontakte kundeservice, som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det skal være kontraktansvarlig som kontakter kundeservice
Dette skal du være opmærksom på:
-
Hvad koster det?
- Et nyt SIM-kort koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. Bemærk, er du eksisterende kunde og skal bruge et eSIM, kan du skifte dette helt gratis.
-
Ved tyveri
- Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort/eSIM til dig, når du spærrer for dit eksisterende. Hvis du ringer ind for at spærre for dit abonnement, så husk at bestille et nyt.
-
Ved hemmelig adresse
- Har du hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende dig et fysisk SIM-kort bestilt på Mit 3.
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder