Bestil nyt SIM-kort/eSIM
Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på tre forskellige måder:
- Du kan henvende dig i en 3Butik. Det skal være kontraktansvarlig der henvender sig og fremvise gyldigt billede ID
- Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på Mit 3. Hvis du bestiller et fysisk SIM-kort, vil dette blive sendt til din CPR-adresse inden for to arbejdsdage. Bemærk, hvis du bestiller et eSIM på Mit 3, skal du logge ind med Nem ID. Se hvordan du foretager bestillingen nedenfor
- Du kan kontakte kundeservice, som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det skal være kontraktansvarlig som kontakter kundeservice
Et nyt SIM-kort koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. Bemærk, er du eksisterende kunde og skal bruge et eSIM, kan du skifte dette helt gratis.
Du skal være opmærksom på dette ved tyveri
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort/eSIM til dig. Hvis du ringer ind for at spærre for dit abonnement, så husk at bestille et nyt.
Bemærk, har du hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende dig et fysisk SIM-kort bestilt på Mit 3.
Hvordan bestiller du et SIM-kort/eSIM på Mit 3?
- Du skal logge ind på Mit 3
- Du vælger Abonnementer
- Du vælger det ønskede nummer og klikker Åbn
- Du klikker på Bestil/aktiver
- I dette eksempel, vælg Bestil fysisk SIM-kort
- Kryds af i ”Ja, jeg har læst og accepteret Salgs- og leveringsbetingelser” og afslut med Godkend og bestil
- SIM-kortet er nu bestilt
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder