Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på 3 forskellige måder. 

  1. Vil du have dit SIM-kort/eSIM hurtigst muligt? Så henvend dig i en 3butik og få udleveret et SIM-kort/eSIM med det samme. Husk, at du skal være kontraktansvarlig og medbringe gyldigt billed-ID.
  2. Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM via Mit 3 Selvbetjening. Se guiden herunder.
  3. Du kan kontakte Kundeservice, som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM gennem kundeservice

Vælger du, at vi skal sende SIM-kortet/eSIM til dig, vil det blive sendt til din folkeregisteradresse og vil være hos dig i løbet af 1-2 hverdage.

Et nyt SIM-kortkoster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. Bemærk, er du eksisterende kunde og skal bruge et eSIM, kan du skifte helt gratis. 

Særligt ved tyveri 
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort/eSIM til dig. Husk derfor at oplyse hvis du har brug for et nyt SIM-kort/eSIM, når du spærre dit abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Bestil nyt SIM-kort på Selvbetjeningen

Har du hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende dig et nyt SIM-kort/eSIM som du har bestilt på Selvbetjeningen. Kontakt venligst kundeservice eller henvend dig i en butik.

1. Log ind på Mit 3 under Abonnementer og vælg det pågældende nummer.

2Klik på Bestil nyt/aktiver. Bemærk, hvis du bestiller et eSIM, skal du bekræfte din bestilling med Nem ID. 

3. Vælg nu om du vil bestille et fysisk SIM-kort eller et eSIM-kort. Klik på fortsæt

4. Sæt prik i accept af Salgs- og leveringsbetingelser og tryk på GODKEND OG BESTIL.