Bestil nyt SIM-kort/eSIM | Læs mere her

Bestil nyt SIM-kort/eSIM

Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på tre forskellige måder:

  1. Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på Mit 3. Se hvordan du gør her

    Bemærk
    , hvis du bestiller et fysisk SIM-kort, vil dette blive sendt til din CPR-adresse inden for to arbejdsdage. Når du bestiller et eSIM på Mit 3, skal du logge ind med MitID.
  2. Du kan henvende dig i en 3Butik. Det skal være kontraktansvarlig, der henvender sig og fremvise gyldigt billede ID
  3. Du kan kontakte kundeservice, som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det skal være kontraktansvarlig, som kontakter kundeservice

Dette skal du være opmærksom på: 

  • Hvad koster det?

    • Et nyt SIM-kort koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. Bemærk, er du eksisterende kunde og skal bruge et eSIM, kan du skifte dette helt gratis.
  • Ved tyveri

    • Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort/eSIM til dig, når du spærrer for dit eksisterende. Hvis du ringer ind for at spærre for dit abonnement, så husk at bestille et nyt.
  • Ved hemmelig adresse 

    • Har du hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende dig et fysisk SIM-kort bestilt på Mit 3.

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder