Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på 3 forskellige måder. 

  1. Vil du have dit SIM-kort/eSIM hurtigst muligt? Så henvend dig i en 3butik og få udleveret et SIM-kort/eSIM med det samme. Husk, at du skal være kontraktansvarlig og medbringe gyldigt billed-ID.
  2. Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM via Mit 3 Selvbetjening. Se guiden herunder.
  3. Du kan kontakte Kundeservice, som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM gennem kundeservice

Vælger du, at vi skal sende SIM-kortet/eSIM til dig, vil det blive sendt til din folkeregisteradresse og vil være hos dig i løbet af 1-2 hverdage.

Et nyt SIM-kort/eSIM koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. 

Særligt ved tyveri 
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort/eSIM til dig. Husk derfor at oplyse hvis du har brug for et nyt SIM-kort/eSIM, når du spærre dit abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Bestil nyt SIM-kort på Selvbetjeningen

Har du hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende dig et nyt SIM-kort/eSIM som du har bestilt på Selvbetjeningen. Kontakt venligst kundeservice eller henvend dig i en butik.

1. Log ind på Mit 3 under Abonnementer og vælg det pågældende nummer.

2Klik på Bestil nyt/aktiver. Bemærk, hvis du bestiller et eSIM, skal du bekræfte din bestilling med Nem ID. 

3. Vælg nu om du vil bestille et fysisk SIM-kort eller et eSIM-kort. Klik på fortsæt

4. Sæt prik i accept af Salgs- og leveringsbetingelser og tryk på GODKEND OG BESTIL.