Få overblik over dit abonnement og indhold.
Følg dit forbrug - og sammenlign med resten af familien.
Hold styr på regningerne - se og betal dine regninger eller skift betalingsmetode.
Bestil og aktivér eSIM med det samme - hvis behovet skulle opstå.
På forsiden har du mulighed for at give feedback på din oplevelse med Mit 3 appen.
Hvad fungerer godt? Hvad fungerer måske mindre godt? Måske er der nogle funktioner, du mangler?
Vi værdsætter din feedback - gerne med så mange detaljer som muligt, så vi kan gøre din oplevelse endnu bedre.
Kan jeg bruge den nye og gamle Mit 3 app samtidigt?
Ja, det vil du kunne for en periode. Vi forventer dog at lukke den gamle Mit 3 app omkring sommer 2025, hvorefter kun den nye app kan bruges.
Hvilke push notifikationer vil jeg modtage?
I starten sender vi kun push notifikationer, når der kommer nye funktioner og forbedringer.
Hvorfor kan jeg ikke give feedback?
Hvis ikke du kan give feedback, kan det skyldes 3 ting:
1. For at give feedback, kræver det, at du har givet samtykke til statistik. Det gør du ved at gå ind i Indstillinger, og under samtykke vælge statistik til. Herefter er det muligt at give feedback.
2. Du kan kun give feedback én gang pr. besøg. Har du derfor allerede givet feedback, kan du først gøre det igen ved næste besøg.
3. I sjældne tilfælde lukker vi ned for feedback. Prøv da igen senere.