3Rejseforsikring - Skadesanmeldelse

3Rejseforsikring - Skadesanmeldelse

Bemærk3Rejseforsikring sælges ikke længere. Skal du bruge en rejseforsikring, kan vi henvise til ERV.

Du anmelder din skade online via www.erv.dk. Her finder du vejledning i hvordan skaden anmeldes nemt og hurtigt. Hvis du har spørgsmål til anmeldelsen, kan skadeafdelingen kontaktes på +45 33 25 25 25 mandag – torsdag kl. 8.30 – 16.30 og fredag kl. 8.30 – 16.00.

Ved akut skade, skal du kontakte Europæiske EVR’s alarmcentral på +45 70 10 90 30. Alarmcentralen har åbent døgnet rundt hele året.

Udbetaling af erstatning
Når din skadeanmeldelse er blevet vurderet, vil man overføre beløbet til den konto der er angivet i skadesanmeldelsen. Når EVR har modtaget alle ønskede oplysninger, herunder bilag, kan du forvente at der går på til 10 arbejdsdage, inden du modtager dine penge. Dog kan der i højsæsoner – typisk omkring helligdage og sommerferie – være lidt længere behandlingstid, idet der i disse perioder modtages ekstra mange skadeanmeldelser.

Selvrisiko
Der er selvrisiko på medicinske skader. DKK 1.000 pr. skade. Opsøger du f.eks. læge grundet halsbetændelse og skal på apoteket og hente medicin for din lidelse, er det at regne som én samlet skade. Skal du efterfølgende igen til læge grundet en forstuvet fod, er det at regne som en ny skade, og derfor er der igen en selvrisiko.

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder