Har du brug for hjælp til at bestille et abonnement eller en anden vare?
Er du i tvivl om hvilket produkt, du har brug for? Eller hvordan du får lagt en bestilling? så lad os ringe dig op og finde en god løsning sammen.
Er du løbet tør for data? Så kan du altid ændre dit abonnement eller tilkøbe mere data i Mit 3. Du kan også tjekke dit forbrug løbende eller købe lækre tilvalg, der kan forsøde tiden, mens du skal være hjemme.
I Mit 3 kan du klare det meste selv - bare frem med dit NemId og du er på med et enkelt swipe.
Se desuden dine seneste 12 regninger i Mit 3. Er du i tvivl om, hvorfor din regning ser ud, som den gør, er der hjælp at finde her.
Har du set, at vi har masser af hjælpeartikler, som giver dig svar på de hyppigste spørgsmål, som vi får? Måske en af dem kan hjælpe dig videre. Du finder bl.a.:
Vejledninger til alle vores produkter
Information om hvad du gør, hvis du mister din mobil
Hvordan du får et nyt SIM-kort
Hvordan du tjekker din dækning
Du kan let søge dig frem til dine svar.
Har du brug for hjælp? Så sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig inden for normale åbningstider. Du skal blot ringe til 70 313 313 eller skrive til kundeservice@3.dk.
Åbningstiderne er:
Man-torsdag: 8-17 Fredag: 8-16 Weekend/helligdage: Lukket
Vores 3Butikker kan findes i hele landet. Her kan du altid få personlig hjælp som det passer3 dig af vores medarbejdere. Husk, at du altid kan reservere mobiler og tablets online og hente dem i din foretrukne butik.
Du kan finde åbningstider, adresser og kontaktinfo på vores butikker på linket herunder.