Skræddersyede kommunikationsløsninger, der skaber overblik og den gode kundeoplevelse
Hvordan sikrer I, at arbejdsdagen bliver så effektiv som muligt? Og at der tages professionelt hånd om jeres kunder, når de ringer til jeres virksomhed? I samler alle jeres kommunikationsbehov i én løsning.
Tilfredse kunder kan mærkes på bundlinjen, og den rette kommunikationsløsning er en forudsætning for at kunne levere den bedste kundeoplevelse. Derfor hjælper vi jer med at sammensætte en løsning, der passer til netop jeres behov.
En enkel og effektiv kontaktcenterløsning med avancerede funktioner, der sikrer, at jeres kunder altid bliver hørt. Samtidig gør platformen kommunikationen med samarbejdspartnere og kolleger mere overskuelig.
Denne avancerede, cloud-baserede kontaktcenterløsning samler alle jeres kundeservicebehov i én effektiv løsning. Platformen kan integreres med andre systemer og er ideel til virksomheder med komplekse behov.
Integrér telefoni i jeres Teams-platform med Teams Connect. På den måde kan I ringe til alle gennem Microsoft Teams – uanset om modtageren har Teams. Teams Connect kan desuden integreres i 3Kontakt.
Med Partner Connect beholder I jeres eksisterende telefonsystem, men skifter mobiloperatør til 3Business. Partner Connect pusher jeres brugeres mobilstatus til jeres telefoniløsning, så I slipper for forgæves opkald.
- Mathias Emil Nielsen, stifter og IT-Nørd hos GladTeknik
”3Kontakt har gjort arbejdsdagene mere smidige og reduceret vores medarbejdertimer og teleudgifter. Faktisk har vi skåret hele 38% af udgifterne.”
- Hans Slott, IT-ansvarlig hos GroupM
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.