Med 3Business Selvbetjening får du adgang til fakturaer, forbrug, bestilling af SIM-kort og meget mere – alt samlet ét sted.
Hvis du har et administrator-login, kan du logge ind med din mailadresse.
Hvis du har et medarbejder-login, kan du logge ind med dit mobilnummer.
Du kan oprette dig som administrator, hvis du skal have fuld adgang til alle funktioner i selvbetjeningen – f.eks. til at administrere både dit eget og virksomhedens øvrige abonnementer.
Når du oprettes som administrator, sendes loginoplysningerne med post til virksomhedens adresse.
Du kan oprette dig som medarbejder, hvis du kun har brug for begrænset adgang til selvbetjeningen – f.eks. for at finde oplysninger om dit eget abonnement.
Når du oprettes som medarbejder, modtager du dine loginoplysninger på SMS til dit mobilnummer.
Få hjælp til at finde dine fakturaer
1. Log ind på 3Business Selvbetjening
2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen.
3. Du kan nu se dine fakturaer og beløb for de seneste 12 måneder.
4. Klik på pilen ud for den måned, du ønsker at se fakturaen for.
5. Hvis du har flere konti, vises de i en liste som nedenfor.
6. Klik på den faktura, du ønsker at se.
7. Fakturaen vises nu. I topmenuen kan du vælge mellem Faktura, Fakturaoversigt og Samlet overblik.
Få hjælp til at se dit forbrug
1. Log ind på 3Business Selvbetjening.
2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen.
3. Nu kan du se en samlet oversigt over forbruget på dine abonnementer.
4. Du kan også finde et detaljeret overblik over forbruget – både for den indeværende periode og for tidligere perioder.
5. Klik på pilen til højre for at se navne, telefonnumre, kundenumre (hvis du har flere), forbrugsmængde og beløb.
6. Klik på et navn for at se et mere detaljeret forbrug for den valgte person.
Få hjælp til at betale din faktura
1. Log ind på 3Business Selvbetjening.
2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen.
3. Du kan nu se dine fakturaer og tilhørende beløb for de seneste 12 måneder.
4. Du kan klikke på en måned for at se, om din faktura er betalt. Hvis du har flere kundenumre, vises de i en liste som nedenfor.
5. Du kan se, om regningen er betalt, helt ude til højre under Status. Hvis fakturaen er betalt, vises et grønt flueben. Hvis fakturaen ikke er betalt, står der "Til betaling". Klik på Betal for at gå til betalingssiden.
6. Vælg betalingskort på betalingssiden og klik på Næste for at fortsætte.
7. Indtast kortoplysningerne og klik på Fuldfør for at afslutte.
8. Betalingen er nu gennemført. Det kan tage op til 24 timer, før din betalingsstatus opdateres i selvbetjeningen.
Få hjælp til at bestille/aktivere et nyt SIM-kort/eSIM
Se, hvordan du bestiller eller aktiverer et et nyt SIM-kort i hjælpeartiklen omhandlende bestilling af nyt SIM-kort/eSIM, og i hjælpeartiklen omhandlende aktivering af SIM-kort/eSIM.
Få hjælp til at tilføje en ny administrator
1. Log ind på 3Business Selvbetjening.
2. På forsiden af selvbetjeningen finder du et samlet overblik. Klik på Administration i topmenuen.
3. Du får et overblik over de nuværende administratorer. Klik på + Ny administrator for at tilføje en ny.
4. Indtast navn og e-mail på den nye administrator, og klik på Gem.
5. Du har nu tilføjet en ny administrator. Hvis du ønsker at slette en administrator, kan du gøre det på siden med overblik over alle administratorer.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket