Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på tre forskellige måder:

  1. Du kan henvende dig i en 3Butik. Det skal være Business Administrator der henvender sig og fremvise gyldigt billede ID
  2. Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på Business Selvbetjeningen. Hvis du bestiller et fysisk SIM-kort, vil dette blive sendt til din CVR-adresse inden for to arbejdsdage. Se guiden for bestilling nedenfor
  3. Du kan kontakte erhvervsservice, som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det skal være Business Administrator som kontakter erhvervsservice

Et nyt SIM-kortkoster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. Bemærk, er du eksisterende kunde og skal bruge et eSIM, kan du skifte dette helt gratis.

Du skal være opmærksom på dette ved tyveri
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort/eSIM til dig. Hvis du ringer ind for at spærre for dit abonnement, så husk at bestille et nyt.

Hvordan bestiller du et nyt SIM-kort/eSIM på Business Selvbetjeningen?

  1. Du skal logge ind på Business Selvbetjeningen
  2. Du vælger Abonnementer
  3. Du vælger nu det ønskede abonnement
  4. Du klikker på Bestil/aktiver SIM-kort og trykker på Næste
  5. I dette eksempel, vælg Bestil fysisk SIM-kort
  6. Afslut ved at klikke på Bestil SIM-kort
  7. SIM-kortet er nu bestilt