Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM på tre forskellige måder. 

  1. Vil du have dit SIM-kort/eSIM hurtigst muligt? Så henvend dig i en 3butik og få udleveret et med det samme. Husk, at du skal være businessadministrator og du skal have gyldigt billede ID med. 
  2. Du kan bestille et nyt SIM-kort/eSIM via Selvbetjening ved 4 nemme steps. Se guiden herunder.
  3. Du kan kontakte Kundeservice, som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt gennem kundeservice. 

Vælger du, at vi skal sende SIM-kortet/eSIM til dig, vil det blive sendt til din CVR-adresse inden for to arbejdsdage. 

Et nyt SIM-kort/eSIM koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. 

Særligt ved tyveri 
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort/eSIM til dig. Husk derfor at oplyse hvis du har brug for et nyt, når du spærre dit abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Bestil nyt SIM-kort/eSIM på Selvbetjeningen

1. Log ind på Mit 3 selvbetjeningen med din mail

2. Vælg Abonnementer og herefter vælg det ønskede abonnement

2.Tryk på Bestil / Aktiver SIM-kort og tryk på Næste

3.  I dette tilfælde, vælg Bestil fysisk SIM-kort