Du kan bestille et nyt SIM-kort på 4 forskellige måder. 

  1. Vil du have dit SIM-kort hurtigst muligt? Så henvend dig i en 3butik og få udleveret et SIM-kort med det samme. Husk, at du skal være businessadministrator og du skal have gyldigt billede ID med. 
  2. Du kan bestille et nyt SIM-kort via vores tast-selv-service på telefonnummer 70 313 123. Tast 3 for at komme til SIM-kort menuen og tast 3 igen for bestilling af SIM-kort. Hav dit CVR-nummer og det mobilnummer som du ønsker nyt SIM-kort til parat. 
  3. Du kan bestille et nyt SIM-kort via Selvbetjening ved 4 nemme steps. Se guiden herunder.
  4. Du kan kontakte Kundeservice, som kan bestille et SIM-kort til dig. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt SIM-kort gennem kundeservice. 

Vælger du, at vi skal sende SIM-kortet til dig, vil det blive sendt til din CVR-adresse inden for to arbejdsdage. 

Et nyt SIM-kort koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. 

Særligt ved tyveri 
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort til dig. Husk derfor at oplyse hvis du har brug for et nyt SIM-kort, når du spærre dit abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Bestil nyt SIM-kort på Selvbetjeningen

1. Log ind på Mit 3 selvbetjeningen med din mail

2. Vælg Abonnementer og herefter vælg det ønskede abonnement

2.Tryk på Bestil / Aktiver SIM-kort og tryk på Næste

3.  Vælg Bestilt SIM-kort