Du får automatisk en anbefaling på mail, om det kan betale sig at ændre (op eller nedjustere) dit abonnement.
Du skal have den optimale løsning på alle platforme. Derfor gælder abonnementstjek både dine mobil- og bredbåndsabonnementer.
Abonnementstjek koster dig selvfølgelig intet. Og det er helt gratis at op- og nedjustere dit abonnement, hvis der er behov for det.
Hvorfor betale for et dyrt abonnement, hvis du kan nøjes med et billigere?
Efter tre måneder får du automatisk en anbefaling på, om du har det for dig og dit behov billigste abonnement, eller om det kan betale sig at skifte til et andet af vores abonnementer med f.eks. færre GB til en laver pris.
Få de fedeste nyheder først. Tilmeld dig her.
Ved tilmelding giver jeg samtykke til, at 3 må kontakte mig på e-mail, telefon, sms/mms og sociale medier for at blive holdt opdateret med nyheder, tilbud på produkter og tjenester samt konkurrencer fra 3. Kommunikationen kan vedrøre mit abonnement, hardware og tilhørende teleydelse samt tilbehør, som 3 tilbyder. Derudover giver jeg med mit samtykke lov til, at 3 må behandle mine forbrugs-, lokaliserings- og trafikdata til at give mig tilbud baseret på mit forbrug. Jeg kan til enhver tid tilbagekalde mit samtykke.
Du får hele dit forbrug inkl. i dit abonnementstjek, så du let kan se, om det kan give mening at skifte til et abonnement med 3LikeHome, om du har for meget data i dit abonnement, eller om du kan få en billigere løsning ved at samle dine abonnementer gennem 3Deling.
Abonnementstjekket indeholder derfor: Abonnementspris, opkald i Danmark, SMS/MMS i Danmark, dataforbrug i Danmark og forbrug i udlandet.
Brug mobilen i EU og store dele af verden
- uden det koster ekstra.
Du fortjener al den info, som du har brug for, for at finde det perfekte abonnement til dit behov. Derfor får du løbende i selvbetjeningen "Mit 3" et overblik over dit forbrug, og desuden giver vi dig mulighed med abonnementstjekket for at få en konkret anbefaling.
Og kommer der nye abonnementer, som du kan vælge imellem, vil de automatisk blive tilføjet abonnementstjekket.
Det betyder, at du får besked via anbefalingen, om der er kommet nye muligheder, der passer bedre til dit behov.
Den anbefaling, som du modtager efter 3 måneder, er dit helt personlige abonnementstjek. Du får et enkelt overblik og vores anbefaling.
Alle har udsving i deres gennemsnitlige forbrug - og det skal du selvfølgelig ikke gå og bekymre dig over. Derfor er der taget højde for en buffer i abonnementstjekket.
Det er selvfølgelig helt op til dig selv, om du vælger at skifte abonnement.
Du kan holde øje med dit forbrug og ændre abonnement på "Mit 3", så du altid er opdateret. Har du været kunde i over 3 måneder, kan du fra forsiden af "Mit 3" finde dit seneste abonnementstjek.