Anbefaling i Mit 3 om ændring af abonnement.
Både tjek af mobilabonnementer og internet.
Abonnementstjek er gratis.
Hvorfor betale for et dyrt abonnement, hvis du kan nøjes med et billigere? Det er penge ud af vinduet, og det vil vi gerne hjælpe dig med at undgå.
Med Abonnementstjek sender vi dig hver 3. måned en anbefaling på, om du har det for dig og dit behov billigste abonnement, eller om du kan spare penge på at skifte til et andet abonnement. Fx med mindre data og til en lavere pris.
Du får hele dit forbrug præsenteret i dit abonnementstjek.
Du kan let kan se, om det giver mening at skifte til et abonnement med 3LikeHome, om du har for meget data i dit abonnement eller om du kan få en billigere løsning ved at samle dine abonnementer med 3Family.
Abonnementstjekket indeholder:
Abonnement-pris
Opkald i Danmark
SMS/MMS i Danmark
Dataforbrug i Danmark
Forbrug i udlandet
Vi giver dig al den info, som du har brug for til at finde det perfekte abonnement til dit behov.
Derfor får du løbende i selvbetjeningen "Mit 3" et overblik over dit forbrug, og desuden giver vi dig mulighed med Abonnementstjek for at få en konkret anbefaling til et abonnement.
Og kommer der nye abonnementer, som du kan vælge imellem, vil de automatisk blive tilføjet Abonnementstjek. Det betyder, at du får besked via anbefalingen, om der er kommet nye muligheder, der passer bedre til dit behov.
Alle har udsving i deres gennemsnitlige forbrug - og det skal du selvfølgelig ikke gå og bekymre dig over. Vi tager højde for udsving med en buffer i Abonnementstjek.
Den anbefaling, som du modtager efter 3 måneder, er dit helt personlige Abonnementstjek. Du får et enkelt overblik og vores anbefaling.
Det er selvfølgelig helt op til dig selv, om du vælger at følge vores anbefalinger og skifte abonnement. Du kan også selv holde et tæt øje med dit forbrug og ændre abonnement på "Mit 3", så du altid er opdateret. Har du været kunde i over 3 måneder, kan du fra forsiden af "Mit 3" finde dit seneste abonnementstjek.