abonnementstjek

Vi sikrer, at dit abonnement
passer til dit behov

Automatisk tjek

Du får automatisk en anbefaling på mail, om det kan betale sig at ændre dit abonnement. Anbefalingen baseres på dit forbrug de seneste tre måneder.

Både mobil og bredbånd

Du skal have den optimale løsning på alle platforme. Derfor gælder abonnementstjek både dine mobil- og bredbåndsabonnementer.

Helt gratis

Abonnementstjek koster dig selvfølgelig intet. Og det er helt gratis at op- og nedjustere dit abonnement.

Vi sørger for, at du har det rigtige abonnement

Hvorfor betale for noget, som du ikke har brug for? Har du givet os tilladelse til det, får du som 3Kunde nemlig helt gratis og automatisk et abonnementstjek på mail efter tre måneder. Du kan også selv finde Abonnementstjek i selvbetjeningen "Mit 3". 

Efter tre måneder har du mulighed for at få en anbefaling på, om du har det rigtige abonnement, eller om det måske kan betale sig at skifte til et andet abonnement med f.eks. færre GB til en lavere pris.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få Abonnementstjek automatisk

Ved tilmelding siger du ja til løbende at modtage abonnementstjek og blive holdt opdateret med nyheder, inspiration til produkter og tjenester samt konkurrencer fra 3. Kommunikationen kan vedrøre dit abonnement eller andre services og produkter, som 3 tilbyder. Du kontaktes via mail, sms/mms, telefon og sociale medier.

Du kan til enhver tid sige nej tak til fortsat kommunikation.

Vi kommer rundt om hele dit forbrug

Du får hele dit forbrug inkl. i dit abonnementstjek, så du let kan se, om det kan give mening at skifte til et abonnement med 3LikeHome, om du har for meget data i dit abonnement, eller om du kan få en billigere løsning ved at samle dine abonnementer gennem 3Deling.

Abonnementstjekket indeholder derfor: Abonnementspris, opkald i Danmark, SMS/MMS i Danmark, dataforbrug i Danmark og forbrug i udlandet.

nyhed
3LikeHome nu inkl.

Kina
Sri Lanka
Indonesien
Macao

+ 43 andre
lande

Brug mobilen i udlandet

- uden det koster ekstra
awesome!

Slip alle bekymringer, læn dig helt tilbage og nyd din ferie med 3LikeHome.

Læs mere



100% gennemsigtighed

Du fortjener al den info, som du har brug for, for at finde det perfekte abonnement til dit behov. Derfor får du løbende i selvbetjeningen "Mit 3" et overblik over dit forbrug, og desuden giver vi dig mulighed med abonnementstjekket for at få en konkret anbefaling.

Og kommer der nye abonnementer, som du kan vælge imellem, vil de automatisk blive tilføjet abonnementstjekket.

Det betyder, at du får besked via anbefalingen, om der er kommet nye muligheder, der passer bedre til dit behov.

Personlig anbefaling

Den anbefaling, som du modtager efter 3 måneder, er dit helt personlige abonnementstjek. Du får et enkelt overblik og vores anbefaling.

Alle har udsving i deres gennemsnitlige forbrug - og det skal du selvfølgelig ikke gå og bekymre dig over. Derfor er der taget højde for en buffer i abonnementstjekket.

Vil du se dit forbrug?

Det er selvfølgelig helt op til dig selv, om du vælger at skifte abonnement.

Du kan holde øje med dit forbrug og ændre abonnement på "Mit 3", så du altid er opdateret. Har du været kunde i over 3 måneder, kan du fra forsiden af "Mit 3" finde dit seneste abonnementstjek.

LOG PÅ MIT 3

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg