Hos 3 ønsker vi, at alle vores kunder får en god behandling. Vi tager det meget seriøst, hvis du har oplevet, at vores service ikke har levet op til dine forventninger, og vi har derfor et specialiseret team, som arbejder på én ting: At gøre dine oplevelser hos os endnu bedre.
Vi prioriterer din sag og bruger din henvendelse til at se nærmere på vores processer, så vi hele tiden kan ændre vores forretning til det bedre.
Hvordan klager jeg?
Når du står med en udfordring, grunder det heldigvis oftest i en misforståelse. I langt de fleste tilfælde vil du derfor kunne få løst din udfordring ved at kontakte kundeservice, som udover at besvare din henvendelse hurtigere, kan rette eventuelle fejl med det samme.
Kundeservice Privat |
70 313 313 |
Kundeservice Erhverv |
70 313 000 |
Ønsker du at sende os en klage, beder vi dig udfylde vores formular.
Vi bestræber os herefter på at besvare din klage inden for 4 hverdage.
Du kan også sende os en e-mail til klage@3.dk
Hvis du ønsker du at sende din klage med posten, kan du sende den til:
3 (Hi3G Denmark ApS)
Fadet 4
1799 København V
Att. Solutions
Hvis du sender os et brev eller en mail er det vigtigt, at du husker at notere dit kundenummer i klagen.
Er du ikke tilfreds med afgørelsen i din klage?
Har du haft en klage til behandling hos os, og er du uenig i vores afgørelse har du to muligheder for at gå videre.
Omhandler din klage dit abonnementsforhold hos os, er det Teleankenævnet du skal kontakte:
Teleankenævnet
Axeltorv 6, 1
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk
Handler din klage om en vare du har købt hos os (fx. en mobiltelefon) skal du kontakte:
Mæglingsteamet for forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg