3Business Selvbetjening

3Business Selvbetjening

3Business Selvbetjening giver dig adgang til bl.a. at finde dine fakturaer, se dit forbrug, bestille nyt SIM-kort og meget mere.

Oprettelse af administrator på 3Business Selvbetjening

Du kan oprette dig som administrator, hvis du skal administrere dit samt andre abonnementer i virksomhedens navn. Ved oprettelse som administrator, bliver loginoplysningerne sendt pr. brev til virksomhedens adresse. 

Oprettelse af medarbejder på 3Business Selvbetjening

Du kan oprette dig som medarbejder, hvis du skal have begrænset adgang til selvbetjeningen og finde oplysninger om dit abonnement. Ved oprettelse som medarbejder, bliver loginoplysningerne sendt til dig pr. sms til dit mobilnummer. 

Hvordan logger du ind?

- Hvis du er administrator, kan du logge ind med din mail
- Hvis du er medarbejder, kan du logge ind med dit mobilnummer
- Se her hvordan du logger ind

Gå til 3Business Selvbetjeningen

Du kan nedenfor finde hjælp til at navigere rundt på selvbetjeningen. Bemærk, for at få fuld adgang til at fuldføre nedenstående, kræver det, at du er logget ind som administrator. Hvis du har et medarbejder-login, vil du have begrænset adgang til at navigere rundt. 

  • Få hjælp til at finde dine fakturaer

      1. Log ind på 3Business Selvbetjeningen
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen
      3. Du kan nu se dine fakturaer for 12 måneder tilbage samt beløbet
      4. Klik på pilen ud fra den måned du ønsker at finde din faktura på
      5. Hvis du har flere kontier, vil de fremgå på en liste som vist nedenfor
      6. Klik på den faktura du ønsker at se
      7. Du får nu vist fakturaen. Du kan i topmenuen vælge Faktura, Fakturaoversigt og et Samlet overblik
  • Få hjælp til at se dit forbrug

      1. Log ind på 3Business Selvbetjeningen
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Forbrug i topmenuen
      3. Du kan nu se et samlet overblik over det forbrug der er registreret på dine abonnementer
      4. Du kan også se finde et detaljeret overblik over forbruget – både i indeværende periode og tidligere perioder
      5. Du kan klikke på pilen til højre for at se navne, numre, kundenumre (hvis du har flere af dem), mængden af forbrug samt beløbet
      6. Hvis du klikker ind på hvert enkelt navn, kan du se et endnu mere detaljeret forbrug ud fra det valgte navn

       

  • Få hjælp til at betale din faktura

      1. Log ind på 3Business Selvbetjening
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen
      3. Du kan nu se dine fakturaer for 12 måneder tilbage samt beløbet
      4. Du kan klikke ind på en måned og se om din faktura er betalt eller ej. Hvis du har flere kundenumre, vil de fremgå af en liste som vist nedenfor
      5. Du kan se om regningen er betalt helt ude til højre under Status. Hvis din faktura er betalt, vil der fremgå et grønt flueben. Hvis din faktura ikke er betalt endnu, vil dette fremgå som Til betaling. Klik på Betal for at gå til betalingssiden

      6. Du kan på betalingsside vælge betalingskort og dernæst skal du klikke Næste for at fortsætte
      7. Du skal nu indtaste dine kortoplysninger og afslutningsvis klikke Fuldfør

      8. Betalingen er nu gennemført. Der kan gå op til 24 timer før din betalingsstatus ændrer sig på selvbetjeningen.
  • Få hjælp til at bestille/aktivere et nyt SIM-kort/eSIM

    • Se hvordan du bestiller et SIM-kort/eSIM her.
      Se hvordan du aktiverer et nyt SIM-kor/eSIM her
  • Få hjælp til at tilføje en ny administrator

      1. Log ind på 3Business Selvbetjening
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Administration i topmenuen
      3. Du får overblikket over nuværende administratorer. Klik på '+ Ny administrator’ for at tilføje
      4. Indtast navn og mail på den nye administrator og tryk Gem

      5. Du har nu tilføjet endnu en administrator. Ønsker du at slette en administrator, kan det gøres på siden med overblikket over alle administratorer.
  • Få hjælp til at eksportere et detaljeret forbrug ned i en Excel-fil

      1. Log ind på 3Business Selvbetjeningen
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Forbrug i topmenuen
      3. For at eksportere et detaljeret overblik over dit forbrug ned til en Excel-fil, skal du klikke på Vis i Excel

      4. Du er nu ved at downloade Excel-filen ned til din computer.
  • Få hjælp til at administrere din udlandskontrol

      1. Log ind på 3Business Selvbetjeningen
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Abonnementer i topmenuen
      3.  Du skal nu vælge det abonnement du ønsket at administrere udlandskontrollen på ved at klikke Se detaljer

      4. Klik på Udlandskontrol

      5. Du kan nu administrere udlandskontrollen ved at sætte den på pause, aktivere/deaktivere og vælge beløbsgrænsen
      6. Afslutningsvis skal du klikke Ændre
  • Få hjælp til at ændre brugernavnet på dine numre

      1. Log ind på 3Business Selvbetjeningen
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Abonnementer i topmenuen
      3.  Du skal nu vælge det abonnement du ønsket at ændre brugernavnet på ved at klikke Se detaljer

      4. Under Abonnementsinfo, kan du ændre brugernavnet. Du kan også vælge om nummeret skal være synligt eller ej, samt rykke nummeret hen til et andet kundenummer (hvis du har flere kundenumre)
      5. Du redigerer i oplysningerne ved at klikke på blyanten til højre
  • Få hjælp til at skifte faktureringsmetode 

      1. Log ind på 3Business Selvbetjeningen
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen
      3. Du kan nu se dine fakturaer for 12 måneder tilbage samt beløbet
      4. Klik på ”Gå til indstilling for betaling
      5. Du skal nu vælge hvilken konto du ønsker at skifte faktureringsmetode på
      6. Du skal dernæst vælge hvilken faktureringsmetode du ønsker at skifte til
      7. Klik på Gem for at afslutte.
  • Få hjælp til at se en status på en igangværende reparation

      1. Log ind på 3Business Selvbetjeningen
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik
      3. Scroll ned af forsiden for at se din reparationsstatus
      4. I boksen ”Reparation” kan du se igangværende reparationer og finde dine indleveringskvitteringer
  • Få hjælp til at ændre faktureringsmail

      1. Log ind på 3Business Selvbetjening
      2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Administration i topmenuen
      3. Scroll ned til Konti og vælg det kundenummer du ønsker at ændre fakturamail på
      4. Klik på blyanten til højre for at redigere i oplysningerne
      5. Du kan nu redigere i navnet og mailen
      6. Klik Gem
      7. Du vil nu modtage en mail på den mail du har angivet. Heri skal du bekræfte, at det er den korrekte mail.

 

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder