Eksklusivt hos 3: Samsung Galaxy S7 edge Silver

18. maj 2016

Samsung Galaxy S7 edge kommer nu eksklusivt til salg hos 3 i farven ’Silver’. Til og med den 3. juni kan denne sjældne udgave af Samsungs seneste flagskib købes eksklusivt hos 3.

Siden Samsung Galaxy S7 edge blev lanceret i februar, har Samsungs flagskib ligget godt placeret i toppen af salgslisterne hos 3. Nu har 3 fået mulighed for at sælge den populære telefon i den nye farve ’Silver’. Indtil den 3. juni kan telefonen købes hos 3 som det eneste sted i Danmark. Er man nysgerrig efter at se den sjældne model, kan man gå ind i en af 3’s 28 butikker og nærstudere den.

”Samsung Galaxy S7 edge har været en kæmpe succes, som virkelig har ramt plet hos vores kunder, der sætter pris på en god blanding af high-end specifikationer og innovativt design. Derfor er vi naturligvis rigtig glade for at få denne mulighed for at være de første til at sælge telefonen i den nye farve. Sølv-udgaven er ret unik i sit udtryk og faktisk endnu flottere i virkeligheden end på billederne. Jeg vil derfor helt klart anbefale, at man slår et smut forbi en af vores butikker og oplever den med egne øjne,” siger David Elsass, der er direktør for Consumer Market hos 3.

Privatkunder kan nu købe Samsung Galaxy S7 edge Silver eksklusivt hos 3 for fx 5490 kr., hvis de køber den sammen med et Fri Tale 10 GB abonnement. Vælger man rente- og gebyrfri afbetaling over 30 måneder, er prisen for telefonen 183 kr. pr. måned. Et begrænset antal kunder får en trådløs oplader med i købet. Laderen har en værdi af 399 kr.

Se Samsung Galaxy S7 edge Silver her.

Find nærmeste 3 Butik her.

Yderligere information

Rikke Juul Hansen, kommunikationschef, 3 Danmark, e-mail: rikke.juul@3.dk, mobil: 31 200 400.

Du kan altid kontakte den vagthavende kommunikationskonsulent i 3’s kommunikationsafdeling på mobil 31 200 202 eller presse@3.dk.

Om 3
3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 40 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af kinesiske CK-Hutchison (60%) og svenske Investor (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.