3 melder sig klar til Jelling Musikfestival

13. maj 2015

Jelling Musikfestival er godt dækket ind, når op mod 30.000 mobilbrugere igen i år gæster den populære festival. Teleselskabet 3 har nemlig netop opstillet en ny fast mast på campingpladsen i Jelling med både 3G og 4G. Dermed kan de af 3’s kunder, der lægger vejen forbi Jelling surfe og ’uploade’ løs fra mobilen.

Når navne som Suspekt, Lars H.U.G og Kongsted indtager Jelling Musikfestival fra den 22. maj opstår der med sikkerhed uforglemmelige øjeblikke, som markedets op mod 30.000 gæster får lyst til at dele med familie og venner på de sociale medier. Derfor har 3 tidligere rykket ud med en ekstra mobilmast for at sørge for fuld skrald på mobilen i løbet af festivalen. I år har teleselskabet imidlertid netop valgt at opstille en helt ny og permanent mast i området.

”Vi sætter en ære i at levere den bedste mobiloplevelse til vores kunder, hvad enten de er på festival, i udlandet eller hjemme i egen baghave. Og vi ved, at de er storforbrugere af data, og at de streamer løs på deres mobiltelefoner, som får større og større skærme. Det er alt i alt med til i stigende grad at udfordre vores netværk, når langt flere brugere end normalt samtidig indtager et mindre område. Derfor er vi glade for, at vi i år er gået i luften med en helt ny permanent mast på campingpladsen i det vestlige Jelling, som betyder, at både festival- og campinggæster og borgere i denne del af Jelling også fremover får den bedst mulige dækning”, siger Kim Christensen, netværksdirektør i 3 Danmark.

Læs mere om 3 på www.3.dk

Kontakt Rikke Juul, Head of PR & Communications, 3 Danmark, e-mail: rikke.juul@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s 3G-netværk og lynhurtige 4G-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Israel og Macau og 4G-licenser i Danmark, Hongkong, Italien, Irland, Storbritannien, Sverige og Østrig. Du kan besøge 3 på www.3.dk.