3RejseData udvider med Egypten

21. januar 2014

Nu kan 3’s kunder trygt surfe på mobilen, hvis vinterferien tilbringes i Egypten. Prisen på datapakkerne, som gælder i syv dage og som nemt toppes op, er 399 kr. for 30 MB og 549 kr. for 70 MB. Tilsvarende pakker kan købes til fx Thailand, USA og Tyrkiet, som også er populære rejsemål.

Sidste sommer lancerede 3 det såkaldte 3RejseData, som gælder i en lang række lande. Og det har været en succes. Derfor udvider 3RejseData nu med Egypten, som er et populært vinterrejsemål for mange danskere.

Med 3RejseData modtager 3’s kunder en sms, når de lander i udlandet med besked om, at der kan købes 3RejseData til brug under opholdet. Når den købte mængde data er opbrugt, modtager kunden en ny sms, hvorefter der kan toppes op efter behov. Ønsker kunden ikke at toppe op, spærres der automatisk for data, så regningen ikke løber løbsk.

Det er altså enkelt at købe 3RejseData. Pakkerne kan købes både før afrejse og ved ankomst i udlandet og aktiveres straks. Pakker kan købes til EU og til lande som Thailand, Tyrkiet, Kina og USA og nu også Egypten. Læs mere om 3RejseData og priser på 3.dk/3RejseData

3’s erhvervskunder kan også benytte sig af 3Rejsedata, dog til andre priser. Læs mere på 3.dk/3RejseDataErhverv

Yderligere information til medierne:
Kommunikationskonsulent Hanne Damgaard, 3 Danmark, e-mail: hanne.damgaard@3.dk, mobil: 31 200 478.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s prisvindende 3G-netværk og lynhurtige 4G /LTE-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.