3 ansætter ny CRM Manager

6. marts 2014

Sune Porsborg Børsen er netop tiltrådt som CRM Manager hos 3. Sune kommer fra en stilling som seniorkonsulent hos Wibroe, Duckert & Partners.

39-årige Sune Porsborg Børsen er cand.it og kommer fra bureausiden, hvor han de seneste fem år har arbejdet som seniorkonsulent hos Wibroe Duckert & Partners. Sune har stor erfaring med CRM og dialogmarkedsføring, marketing automation, customer experience management og leadgenerering og har tidligere været ansat som kontaktchef hos bl.a. RelationshusetGekko og DialoguePeople/NetPeople.

Hos 3 kommer Sune til at indgå i ledergruppen for Consumer Market med ansvar for CRM-teamet med fokus på forebyggelse af churn, loyalitet og mersalg i tæt samarbejde med alle andre enheder i 3.

”Jeg er glad for at kunne byde Sune velkommen i 3. Sune har nogle stærke kompetencer, som kan give vores CRM-indsats et løft og danne grundlag for en endnu mere kvalificeret dialog med vores eksisterende kunder”, siger David Elsass, direktør for privatmarkedet, 3 Danmark.

Læs mere om 3 på 3.dk

Yderligere information til medierne:
Kommunikationschef Tanja Krebsø, 3 Danmark, e-mail: tanja.krebso@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s prisvindende 3G-netværk og lynhurtige 4G /LTE-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.