Du har selvfølgelig reklamationsret på fejl og mangler ved et produkt, der er købt hos os. Som virksomhed har du som udgangspunkt en frist på 2 år til at reklamerer over mangler på varer der er købt hos os. På Apple-produkter købt hos 3 er reklamationsfristen dog 1 år.
Du kan læse mere om reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Hvis din reklamationsret er udløbet, eller skaden skyldes fejlhåndtering fra din side, herunder fugtskader og fysisk overlast af din mobil/tablet, skal du selv betale for reparationen. Er skaden ikke omfattet af reklamationsretten, kontakter værkstedet dig med en pris på reparation.
Bemærk, at det koster 275 kr. i undersøgelsesgebyr, hvis skaden ikke er omfattet af din reklamationsret, og du ønsker din mobil/tablet retur uden reparation.
Vær opmærksom på, at fugtskader og fysisk overlast af din mobil/tablet ikke er dækket af din reklamationsret.
Du kan finde flere oplysninger om din forsikring og hvordan den dækker reparationer i hjælpeartiklen om vores forsikringer.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket