Ingen tjeneste

Ingen tjeneste

Hvis din telefon viser, at der ikke er noget signal, kan det skyldes flere ting. I langt de fleste tilfælde er det dog telefonen der har problemer med at fange netværket, så her er et par forslag til hvad du kan prøve.

Du kan vælge netværket manuelt på din enhed
Hvis du vælger netværket manuelt, giver du din enhed en hjælpende hånd. Din enhed bør kunne fange netværket automatisk, men har du været et sted hvor din enhed ikke kunne skabe forbindelse til netværket (metroer, skove, fly), kan du hjælpe din enhed på vej ved at vælge netværket manuelt. 

Få hjælp til at vælge netværket manuelt, ved at finde din enhed her

Du kan nulstille dine netværksindstillinger på din enhed
Hvis din enhed fortsat ikke kan skabe forbindelse til netværket, efter du har valgt et netværk manuelt, kan du nulstille netværksindstillingerne på din enhed. Det gør, at din enhed "cutter" den forbindelse den forsøger at skabe og derefter forsøger igen på ny. Bemærk, evt. password til wifi, bliver slettet. 

Få hjælp til at nulstille netværksindstllingerne, ved at finde din enhed her

Hvis du befinder dig i udlandet
Du skal sikre dig, at du har et abonnement der kan bruges i udlandet. Det kan også være, at det er opsat en spærring for brug i udlandet. Dette kan business administratoren fortælle dig og hjælp dig med at administrere. Bemærk, det skal være business administratoren der skal kontakte erhvervsservice for at fjerne evt. spærringer. 

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder