Abonnement og nummer

Flyt nummer

Når I opretter et abonnement hos os, kan I nemt beholde jeres nuværende nummer.

Det eneste, I skal gøre, er at udfylde en fuldmagt for at flytte jeres mobil- eller fastnetnummer til vores netværk.

Fuldmagten skal udfyldes af den person i jeres virksomhed, som er registreret som ejer af numrene hos jeres nuværende teleselskab.

Elektroniske fuldmagter

Godt at vide når du opretter en nummerflytning

Indtil jeres nummer er flyttet, sender vi jer et SIM-kort med et midlertidigt 3-nummer. Det betyder, at I kan bruge abonnementet med det samme, hvis det er nødvendigt.

Faktureringen starter, så snart SIM-kortet indsættes i jeres udstyr. Vi anbefaler derfor at vente med at indsætte kortet til den dato, I ønsker at tage abonnementet i brug, eller indtil nummeret er flyttet.

Bemærk, at vi automatisk aktiverer SIM-kortet:

  • 180 dage efter køb af abonnement med udstyr

  • 360 dage efter køb af abonnement uden udstyr

Dette sker, hvis SIM-kortet ikke er taget i brug inden for de angivne perioder.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket