Når I opretter et abonnement hos os, kan I nemt beholde jeres nuværende nummer.
Det eneste, I skal gøre, er at udfylde en fuldmagt for at flytte jeres mobil- eller fastnetnummer til vores netværk.
Fuldmagten skal udfyldes af den person i jeres virksomhed, som er registreret som ejer af numrene hos jeres nuværende teleselskab.
Hvorfor har vores nye abonnement et andet nummer end vores eget?
Indtil jeres nummer er flyttet, sender vi jer et SIM-kort med et midlertidigt 3-nummer.
Det betyder, at I kan bruge abonnementet med det samme, hvis det er nødvendigt.
Hvornår starter faktureringen?
Faktureringen starter, så snart SIM-kortet indsættes i jeres udstyr.
Vi anbefaler derfor at vente med at indsætte kortet til den dato, I ønsker at tage abonnementet i brug, eller indtil nummeret er flyttet.
Hvornår bliver SIM-kortet aktiveret?
SIM-kortet aktiveres så snart du tager det i brug, eller automatisk efter:
180 dage efter køb af abonnement med udstyr.
360 dage efter køb af abonnement uden udstyr.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket