Når I opretter et abonnement hos os, kan I nemt beholde jeres nuværende nummer.
Det eneste, I skal gøre, er at udfylde en fuldmagt for at flytte jeres mobil- eller fastnetnummer til vores netværk.
Fuldmagten skal udfyldes af den person i jeres virksomhed, som er registreret som ejer af numrene hos jeres nuværende teleselskab.
Indtil jeres nummer er flyttet, sender vi jer et SIM-kort med et midlertidigt 3-nummer. Det betyder, at I kan bruge abonnementet med det samme, hvis det er nødvendigt.
Faktureringen starter, så snart SIM-kortet indsættes i jeres udstyr. Vi anbefaler derfor at vente med at indsætte kortet til den dato, I ønsker at tage abonnementet i brug, eller indtil nummeret er flyttet.
Bemærk, at vi automatisk aktiverer SIM-kortet:
180 dage efter køb af abonnement med udstyr
360 dage efter køb af abonnement uden udstyr
Dette sker, hvis SIM-kortet ikke er taget i brug inden for de angivne perioder.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket