Abonnement og nummer

3Business Selvbetjening

Med 3Business Selvbetjening får du adgang til fakturaer, forbrug, bestilling af SIM-kort og meget mere – alt samlet ét sted.

Hvordan logger du ind?

  • Hvis du har et administrator-login, kan du logge ind med din mailadresse.

  • Hvis du har et medarbejder-login, kan du logge ind med dit mobilnummer.

Login

Administrator-login

Du kan oprette dig som administrator, hvis du skal have fuld adgang til alle funktioner i selvbetjeningen – f.eks. til at administrere både dit eget og virksomhedens øvrige abonnementer.

Når du oprettes som administrator, sendes loginoplysningerne med post til virksomhedens adresse.

Medarbejder-login

Du kan oprette dig som medarbejder, hvis du kun har brug for begrænset adgang til selvbetjeningen – f.eks. for at finde oplysninger om dit eget abonnement.

Når du oprettes som medarbejder, modtager du dine loginoplysninger på SMS til dit mobilnummer.

Værd at vide om 3Business Selvbetjening

1. Log ind på 3Business Selvbetjening

2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen.

3Business selvbetjening "Forside navigationsbar"

3. Du kan nu se dine fakturaer og beløb for de seneste 12 måneder.

4. Klik på pilen ud for den måned, du ønsker at se fakturaen for.

3Business selvbetjening "Seneste Fakturaer"

5. Hvis du har flere konti, vises de i en liste som nedenfor.

3Business selvbetjening. Se dine seneste fakturaer under din konto.

6. Klik på den faktura, du ønsker at se.

7. Fakturaen vises nu. I topmenuen kan du vælge mellem Faktura, Fakturaoversigt og Samlet overblik.

3Business selvbetjening. Se din faktura.

1. Log ind på 3Business Selvbetjening.

2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen.

3Business selvbetjening "Forside navigationbar"

3. Nu kan du se en samlet oversigt over forbruget på dine abonnementer.

3Business selvbetjening "Forbrug"

4. Du kan også finde et detaljeret overblik over forbruget – både for den indeværende periode og for tidligere perioder.

3Business selvbetjening "Se detaljeret forbrug - indeværende periode"

5. Klik på pilen til højre for at se navne, telefonnumre, kundenumre (hvis du har flere), forbrugsmængde og beløb.

3Business selvbetjening "Se Detaljeret forbrug - Tale"

6. Klik på et navn for at se et mere detaljeret forbrug for den valgte person.

3Business selvbetjening "Forbrug - Data Forbrug"

1. Log ind på 3Business Selvbetjening.

2. På forsiden af selvbetjeningen, finder du et samlet overblik. Klik på Faktura i topmenuen.

3Business selvbetjening "Forside navigationsbar"

3. Du kan nu se dine fakturaer og tilhørende beløb for de seneste 12 måneder.

4. Du kan klikke på en måned for at se, om din faktura er betalt. Hvis du har flere kundenumre, vises de i en liste som nedenfor.

3Business selvbetjening "Vis kontoer"

5. Du kan se, om regningen er betalt, helt ude til højre under Status. Hvis fakturaen er betalt, vises et grønt flueben. Hvis fakturaen ikke er betalt, står der "Til betaling". Klik på Betal for at gå til betalingssiden.

3Business selvbetjening "Kundenummer"

6. Vælg betalingskort på betalingssiden og klik på Næste for at fortsætte.

3Business selvbetjening "Vælg betalingskort"

7. Indtast kortoplysningerne og klik på Fuldfør for at afslutte.

3Business selvbetjening "Kortinformation"

8. Betalingen er nu gennemført. Det kan tage op til 24 timer, før din betalingsstatus opdateres i selvbetjeningen.

Se, hvordan du bestiller eller aktiverer et et nyt SIM-kort i hjælpeartiklen omhandlende bestilling af nyt SIM-kort/eSIM, og i hjælpeartiklen omhandlende aktivering af SIM-kort/eSIM.

1. Log ind på 3Business Selvbetjening.

2. På forsiden af selvbetjeningen finder du et samlet overblik. Klik på Administration i topmenuen.

3Business selvbetjening "Forside navigationsbar"

3. Du får et overblik over de nuværende administratorer. Klik på + Ny administrator for at tilføje en ny.

3Business selvbetjening. Tilføj administratore.

4. Indtast navn og e-mail på den nye administrator, og klik på Gem.

3Business selvbetjening "Tilføjelse af ny asministraor"

5. Du har nu tilføjet en ny administrator. Hvis du ønsker at slette en administrator, kan du gøre det på siden med overblik over alle administratorer.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket