3Business | Kundecase - Fugmann

3Business er den rette

samarbejdspartner

Carsten Clemmensen

Fugmann, København

Fugmann er en yderst velkonsolideret elinstallationsvirksomhed med 120 medarbejdere. El-branchen er i en rivende udvikling, og nye teknologier så som Internet of Things, Data Analytics, kommer til at påvirke branchen markant de kommende år.

Derfor oplever Fugmann en stigende efterspørgsel efter mere intelligente løsninger bl.a. omkring energioptimeringer, sikkerhed, komfort mv. Virksomheden skal således hele tiden være på forkant med udviklingen og sikre, at deres medarbejdere kan levere de ydelser der efterspørges.

Som virksomhed har de som mål at automatisere så mange interne procedurer som muligt og reducere administrative rutiner, så de kan bruge mere tid aktivt med deres kunder.

Med 120 medarbejdere, der alle er udstyret med en mobiltelefon, er dette et vigtigt værktøj i det daglige arbejde, og alle medarbejdere bruger mobilen til at registrere timer, bestille varer og materialer, få adgang til arbejdssedler med dagens opgaver, få adgang til tegninger, udveksle billeder mv. Det var derfor vigtigt for Fugmann at finde en udbyder, der hele tiden er på forkant med udviklingen og tilbyder nye innovative løsninger.

´"For os er 3 den rette samarbejdspartner, der vigtigst af alt, leverer de helt basale ydelser omkring kommunikation, men det sker samtidig på en nem og struktureret platform som 3Kontakt, der er installeret på medarbejdernes mobiltelefoner,” fortæller Carsten Clemmensen, Økonomichef i Fugmann.

Nyt fakturalayout sparer tid og optimere arbejdsgangene

I og med 3Business ændrer fakturalayout fra d. 25. maj 2021, er Fugmann positive omkring ændringen, der ikke bare letter deres administrative ressourcer, men som også giver virksomheden mulighed for at analysere deres forbrug bedre og optimere deres løsning.

”3Business selvbetjening giver os et godt og nemt værktøj for vores telefonadministrator til at vedligeholde hele vores telefonsystem, herunder telefonsvarer, sætte regler op omkring helligdage, vedligeholde telefongrupper, så bl.a. vores vagtordning fungerer og opkald fra kunder får den korrekte betjening og service. Det betyder, at vi selv kan løse de fleste udfordringer uden teknisk bistand fra 3 teknikere, hvilket sparer tid for alle parter”, udtrykker Carsten, og forsætter:

Vi er fuldt ud tilfredse med den løsning som 3 leverer”.

Find den bedste løsning og service?

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

Har I brug for rådgivning omkring den bedste løsning for jer?

Få vejledning af vores business rådgivere, der står klar til at hjælpe jer.

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

Nysgerrig på, hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata? Så se vores Persondatapolitik