3Business | Kundecase - Bredal

Der er ikke en anden teleudbyder, der
kan tilbyde det, som 3Business kan.

Bredal, Vejle

Bredal er en dansk maskinproducent, grundlagt tilbage i 1940’erne, der producerer landbrugsmaskiner - specifikt kalk og kunstgødningsspreder til eksportmarkedet i Danmark og resten af verden. Deres omfattende salg til udlandet er også grunden til, at Bredal har skiftet teleselskab til 3Business, da international roaming og fordelagtige priser spiller en stor rolle for virksomheden.

Den jyske maskinfabrik har siden 2018, hvor de blev kunde hos 3Business, nydt fordel af deres telefoniløsning, hvor de har oplevet besparelser på deres forretningsrejser med 3LikeHome Pro, og nydt brug af deres store datapulje til fordel for alle medarbejdere.

Den telefoniløsning, som vi har, giver også enorm frihed i udlandet, men også store besparelser. Datapuljen, som vi har, er også særdeles fordelagtig, fordi det er så forskelligt, hvad hver enkelt medarbejder bruger af data. Derfor er vi bare så glade for datapuljen, så vi ikke skal holde øje med hvad hver enkel bruger og være bange for, at vi løber tør for data”, fortæller Daniel Jensen, IT & Marketing, Bredal.

Den fleksibilitet som virksomheden har fået med deres abonnementer, giver ro i maven hos Daniel,  besparelser. Datapuljen, som vi har, er også særdeles fordelagtig, fordi det er så forskelligt, hvad hver enkelt medarbejder bruger af data. Derfor er vi bare så glade for datapuljen, så vi ikke skal holde øje med hvad hver enkel bruger og være bange for, at vi løber tør for data”, fortæller Daniel.

Den fleksibilitet som virksomheden har fået med deres abonnementer, giver ro i maven Daniel. Her kan han jævnligt følge med i, hvor meget data medarbejderne bruger igennem 3Business’ Selvbetjening, og det sparer Bredal både tid, penge og administration. Foruden det nemme setup, har Bredal også en fast account manager tilknyttet virksomheden, som sørger for, at Bredal har hvad de skal bruge og holder dem opdateret på nye produkter eller tiltag.

Der er ikke en anden teleudbyder, der kan tilbyde det, som 3Business kan tilbyde”. Fortæller Daniel. ”Det setup vi har er blevet langt mere overskueligt end førhen. Vi løber aldrig tør for data, og vores account manager er enormt proaktiv. Jeg føler mig meget tryg hos 3Business”.

Udover den nemme administration og fleksible abonnementsløsning, som Bredal har, kan Daniel også rose den dækning, som de oplever på hovedkontoret i Vejle.

3’s dækning er så god, at vi bare bruger datakort og ikke routere. Vores oplevelse af netværket er, at det fungerer rigtig godt og giver en stabil forbindelse. Dækningen har nemlig ikke altid været den samme, som den er nu, så det er vi rigtig glade for”, siger Daniel og forsætter: ”Det giver en kæmpe besparelse for os at bruge 3’s netværk”.

Nemmere administration med 3Kontakt

Bredal har mange danske, men også internationale kunder, der dagligt ringer til firmaet. Her har de fået 3Kontakt, som er en moderne og intelligent omstillings- og kommunikationsløsning, der er cloudbaseret og som viderestiller de mange opkald, som virksomheden får, til den rette medarbejder – både danske og udenlandske kunder. Dermed sparer det Bredal både tid og ressourcer, da de med 3Kontakt har en virtuel receptionist, som tager imod kunderne og i sidste ende, kan skabe en mere smidig og bedre kundeoplevelse.

Foruden 3Kontakt’s omfattende omstillingsbord, bruger de også app’en internt. Her kan de lave kalenderintegration, så de ved hvilke medarbejdere, der er på ferie eller som er i møder. 

3Kontakt app’en er nem og fungerer bare. Det er automatiseret og det betyder meget for os”, uddyber Daniel.

3Business skaber merværdi

Bredal roser også den proaktivitet, som 3Business tilbyder. Her føler de, at der er gensidig respekt, og at der bliver rakt ud til virksomheden, når de har brug for det.  

Den forskel som 3Business gør for os, er at der altid er en der rækker ud til os, og én som vi kan tage fat i. Vi bliver altid taget godt imod, og jeg ved, at jeg altid kan få fat i nogen”, afslutter Daniel.

Find den bedste løsning og service?

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

Har I brug for rådgivning omkring den bedste løsning for jer?

Få vejledning af vores business rådgivere, der står klar til at hjælpe jer.

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

Nysgerrig på, hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata? Så se vores Persondatapolitik