Ny Brugerflade

3Kontakt

Binder jeres kommunikationsbehov sammen i én, simpel løsning

Vi gør det enkelt for dig at professionalisere din virksomhed

Med 3Kontakt får I en alt-i-én kommunikationsløsning, der samler omstilling, kundecenter og samarbejdsværktøjer, og gør hverdagen mere enkel. 3Kontakt er kort sagt jeres genvej til bedre og mere effektiv kommunikation med kunder og kolleger.

1. Telefoni

Ensartet kommunikation på tværs af teknologier og systemer. IP-telefoni, mobiltelefoni, PBX, adminportal og statistik. Det får du med 3Kontakt.

2. Kontaktcenter  

Med vores avancerede kontaktcenter får I et digitalt omstillingsbord med masser af fordele, der gør det nemt at dirigere opkald videre.  

3. Samarbejde  

Med én app til både mobil og computer bliver kommunikationen overskuelig, arbejdet mere effektivt og kontakten til kolleger mere personlig. 

4. Integrationer  

Ingen grund til at sige farvel til systemer, I er glade for. Tilslut til 3Kontakt – det er nemt og vil hjælpe til at strømline jeres arbejdsgange. 

5.  Service og support

Vi bidrager til jeres digitale succes og kundeoplevelse ved at bære jer gennem opstarten og sikre adgang til et dedikeret support-team med stor erfaring. 

    Nu gør 3Kontakt din hverdag endnu nemmere 

    Opdateret softphone forenkler arbejdet 

    Med vores nye brugerflade er softphone blevet mere intuitiv og nemmere at navigere i – og nu også tilgængelig via browser. Det betyder, det er blevet endnu nemmere at chatte, sende SMS, omstille opkald, se dine kollegers tilgængelighed og meget mere.  

    Nyt admin-modul samler alle funktioner

    3Kontakt samler alle funktioner til administrering af for eksempel kaldsflow, automatiserede beskeder, telefonkøer og skiftende åbningstider. Og nu har vi tilføjet nye funktioner som text-to-speech og automatisk indhentning af helligdage, der gør din hverdag mere enkel og giver dig mere overskud. 

    Er du allerede kunde hos os i dag og er interesseret i den nye brugerflade, så kontakt os her

    Omstilling er for alle virksomheder – store som små

    Gå aldrig glip at et opkald

    Vi ved, at alle opkald tæller – uanset størrelsen af din virksomhed. Kunderne skal opleve en professionel virksomhed, hver gang de ringer til jer, og det kan 3Kontakt hjælpe jer med.

    • Køfunktion med ubegrænset antal opkald.

    • Hold telefonkonferencer.

    • Kalenderintegration til Office 365.

    • Interaktiv tastemenu.

    Få lige den løsning, der passer til jer  

    Samarbejde er én af de vigtigste funktioner i en virksomhed, og med 3Kontakt sikrer I, at jeres medarbejdere har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt sammen.  

    • Komplet telefonbog.

    • Chat via mobil eller softphone og få det hele logget ét sted. 

    • Opkaldshistorik i både softphone og app.   

    • Beskeder om ledighed af medarbejdere.  

    Skab bedre forbindelser med 3Kontakt 

    Spar tid og optimér arbejdsgange  Når I samler omstilling, kundecenter og samarbejde i én løsning, bliver hverdagen mere overskuelig og det bliver nemt at skabe mere effektive processer. 3Kontakt samler: Omstilling, mobiltelefoni, softphone, IP-bordtelefoner, chat og SMS samt integration af f.eks. Microsoft Teams. 

    Gør jeres virksomhed klar til fremtiden  Med 3Kontakt får I en fleksibel omstillingsløsning, kombineret med markedets bedste mobilabonnementer. 3Kontakt bygger på Europas førende telefoniplatform, og er i konstant udvikling for at forbedre jeres oplevelse – hvilket sikrer, at jeres firma er klar til fremtidens udfordringer. 

    Kom tættere på kunder og samarbejdspartnere  Alle opkald bliver besvaret af den rette medarbejder, når I samler jeres kommunikation i 3Kontakt. Jeres kunder kommer altid igennem på hovednummeret, selv når I har mest travlt, og internationale numre gør jeres firma mere global. 

    Avancerede funktioner i 3Kontakt

    Systemintegration

    Integrér jeres systemer med 3Kontakt: Microsoft Teams, HubSpot, SalesForce, Zendesk, Lime CRM, Upsales, etc. 

    Internationale numre 

    Tilknyt lokalt hovednummer i mere end 30 lande, og benyt det til nummervisning ved udgående opkald.

    Call recording 

    Optag opkald automatisk fra mobil, softphone og bordtelefon med henblik på dokumentation, træning og evaluering.

    Dataanalyser

    Optimér bemanding, kontrollér KPI’er og forbedr kaldsflowet med udgangspunkt i data.

    GroupM, København 

    ”3Kontakt har gjort arbejdsdagene mere smidige og reduceret vores medarbejdertimer og teleudgifter. Faktisk har vi skåret hele 38% af udgifterne.” 

    - Hans Slott, IT-ansvarlig hos GroupM 

    GladTeknik, Hvidovre

    “Det er essentielt, at kunden hurtigt og nemt kan få fat på os. Det kan de med 3Kontakt, og derfor svarer vi nu 9 ud af 10 opkald inden for 10 sekunder.” 

    - Mathias Emil Nielsen, stifter og IT-Nørd hos GladTeknik 

      Få vejledning af vores business rådgivere, der står klar til at hjælpe jer.

      I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

      Nysgerrig på, hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata?

      Så se vores Persondatapolitik

      2. Kontaktcenter  

      Med vores avancerede kontaktcenter får I et digitalt omstillingsbord med masser af fordele, der gør det nemt at dirigere opkald videre.  

      1. Telefoni

      Ensartet kommunikation på tværs af teknologier og systemer. IP-telefoni, mobiltelefoni, PBX, adminportal og statistik. Det får du med 3Kontakt.

      3. Samarbejde  

      Med én app til både mobil og computer bliver kommunikationen overskuelig, arbejdet mere effektivt og kontakten til kolleger mere personlig. 

      4. Integrationer  

      Ingen grund til at sige farvel til systemer, I er glade for. Tilslut til 3Kontakt – det er nemt og vil hjælpe til at strømline jeres arbejdsgange. 

      5.  Service og support

      Vi bidrager til jeres digitale succes og kundeoplevelse ved at bære jer gennem opstarten og sikre adgang til et dedikeret support-team med stor erfaring.