Den sidste faktura

Den sidste faktura bliver sendt med posten, hvis I er tilmeldt at modtage regningen med posten. Er I tilmeldt en automatisk betalingsmetode, vil den sidste faktura ikke blive sendt til jer med posten. 

På jeres slutfaktura er I opkrævet for jeres forbrug frem til jeres opsigelsesdato. Fordi betalingen af abonnementet hos os opkræves forud, kan I have betalt for meget. På jeres næstsidste faktura kan I se, at I betaler for en periode, hvor I er opsagt. Dette eventuelt overskydende beløb, vil blive modregnet på slutfakturaen, så I kun betaler for jeres aktive periode.

Har I et tilgodehavende på jeres slutfaktura, kan I få dem udbetalt ved at udfylde formularen her.

I kan logge ind på Selvbetjeningen og se jeres tidligere fakturaer. Har I ikke længere et aktivt abonnement, kan I fortsat logge ind på Selvbetjeningen og finde jeres fakturaer.  

Når I har opsagt abonnementet/abonnementerne, vil vi den 16., efter jeres opsigelsesdato, lave jeres slutfaktura. På jeres slutfaktura kan I se, om I er opkrævet frem til datoen for jeres opsigelse, eller om I har et tilgodehavende.

 

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg