Den sidste faktura

Den sidste faktura bliver sendt med posten, hvis I er tilmeldt at modtage regningen med posten. Er I tilmeldt en automatisk betalingsmetode, vil den sidste faktura ikke blive sendt til jer med posten. 

På jeres slutfaktura er I opkrævet for jeres forbrug frem til jeres opsigelsesdato. Fordi betalingen af abonnementet hos os opkræves forud, kan I have betalt for meget. På jeres næstsidste faktura kan I se, at I betaler for en periode, hvor I er opsagt. Dette eventuelt overskydende beløb, vil blive modregnet på slutfakturaen, så I kun betaler for jeres aktive periode.

Har I et tilgodehavende på jeres slutfaktura, kan I få dem udbetalt ved at udfylde formularen her.

I kan logge ind på Selvbetjeningen og se jeres tidligere fakturaer. Har I ikke længere et aktivt abonnement, kan I fortsat logge ind på Selvbetjeningen og finde jeres fakturaer.  

Når I har opsagt abonnementet/abonnementerne, vil vi den 16., efter jeres opsigelsesdato, lave jeres slutfaktura. På jeres slutfaktura kan I se, om I er opkrævet frem til datoen for jeres opsigelse, eller om I har et tilgodehavende.

 

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder