TEAMS CONNECT
Velkommen til markedets bedste samarbejdsplatform. Vi har samlet
kommunikationen ét sted, så I frit kan kommunikere med hinanden
og jeres kunder, hvor end I befinder jer. Nedenfor kan I læse vores
trin-for-trin vejledning, som beskriver, hvordan I kommer godt i gang
med Teams Connect.
Trin 1 – Har I Microsoft telefonsystem licenser?
Alle Teams Connect brugere skal have en Telefonsystem licens fra Microsoft for at få adgang til PSTN-telefoni.
Licenserne kan rekvireres enten hos din normale IT-leverandør ellers hos 3Business’ samarbejdspartner RackPeople.
3Business tildeler efterfølgende licenserne til de enkelte brugere.
Trin 2 – Sæt Teams Connect brugerne I ‘Teams only’ mode
Det er et krav fra Microsoft at alle Teams-brugere med telefoni er i ’Teams only’ mode. Det gøres på følgende måde. Læs mere her
Trin 3 – Tilknyt RackPeople som CSP
RackPeople er 3Business’ samarbejdspartner på Teams Connect, og det er vigtigt, at de får adgang til at konfigurere Teams trunk og routing i jeres Office 365. Det gør I ved at logge på nedenstående link som O365 Global Admin og acceptere RackPeople ApS som Microsoft Cloud Solution Provider i jeres virksomhed.
Adresse til RackPeople CSP-invitation:
Bemærk: RackPeople vil fremgå to gange, og det skyldes at RackPeople skal bruge en adgang til konfigurationen af Office 365, og en anden som benyttes i forbindelse med 3Business’ kontrolpanel.
Trin 4 – Adgang til oprettelse af service account
RackPeople skal have adgang til at oprette en service account med dertil hørende licenser til at aktivere Direct Routing. Denne account må ikke lukkes og MFA skal undtages. Vi sikre at passwords er komplekse og kun opbevares krypteret.