Ønsker du at nægte modtagelse af den forsendelse der ligger klar til afhentning, kan du ringe til GLS’ kundeservice på 76 33 11 11 og nægte modtagelse. Der kan herefter gå op til 4 hverdage før din forsendelse bliver sendt retur.
Ønsker du at nægte modtagelse af den forsendelse der ligger klar til afhentning, kan du ringe til GLS’ kundeservice på 76 33 11 11 og nægte modtagelse. Der kan herefter gå op til 4 hverdage før din forsendelse bliver sendt retur.
Hvis du henvender dig direkte nede i den pakkeshop, hvor din forsendelse ligger klar til afhentning, bliver den sendt retur til 3, efter 10 hverdage.
Bemærk, du kan ikke nægte modtagelse af din forsendelse ved at ringe til 3's kundeservice, men skal i stedet kontakte GLS direkte.
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder