du får mange

fordele

som kunde hos os

Globetrotter eller
fastligger?

DU FÅR MANGE FORDELE SOM KUNDE HOS OS

Vælg mellem to forskellige kategorier af mobilabonnementer

Hos os vælger du selv, om du vil have et mobilabonnement med 3LikeHome, der giver frihed til at bruge mobilen på rejsen og med 3Deling, så du kan dele data med familien, eller om du bare vil have et simpelt abonnement, du kan bruge i Danmark.

Abonnementer til brug i Danmark

Hvis du vælger et af disse abonnementer, betyder det, at du ikke længere vil have signal på din mobil, hvis du opholder dig uden for Danmark. Du vil fortsat kunne ringe til både danske og udenlandske numre, så længe du er på dansk netværk.

se abonnementerne

Abonnementer til brug i EU og det meste af verden

Med vores Fri Tale Abonnementer skal du hverken bekymre dig om taletid eller landegrænser, for de indeholder som sagt fri tale, 3LikeHome og 3Deling.

se abonnementerne

Hvad er 3LikeHome

Med 3LikeHome kan du bruge din mobil og tablet i hele EU, USA og store dele af Asien samt flere andre lande verden over på samme vilkår som i Danmark.

mere om 3likehome

Sådan får du 3LikeHome

Du får 3LikeHome med i alle vores Fri Tale abonnementer. Så kan du tage på ferie uden at bekymre dig om telefonregninger, der løber løbsk. 

Mobilabonnementer

 

Se alle mobilabonnementer

Bredbåndsabonnementer

 

Se bredbåndsabonnementer

Køb et abonnement med 3LikeHome

MOBILABONNEMENTER

 

se mobilabonnementer 

BREDBÅNDSABONNEMENTER

 

Se bredbåndsabonnementer

 

Hvad er 3Deling

Med 3Deling kan du kombinere mobil- og bredbåndsabonnementer inkl. data med billige Plus abonnementer uden data, så du kan bygge en mobil- og bredbåndspakke, der passer perfekt til dig og din kæreste, din familie, eller bare dig og din iPad.

Al data i abonnementer med 3Deling indgår automatisk i en fælles pulje, som alle abonnementer i puljen bruger af.

Mere om 3Deling

Værd at vide

Hvorfor ændrer I mit abonnement?
Fra tid til anden rydder vi op i porteføljen af gamle abonnementer for at reducere kompleksiteten i vores systemer og for at sikre, at pris og indhold i dit abonnement hænger sammen. Ændringen betyder, at du får mere tale og data til rådighed i Danmark fremover. Du har i forvejen et abonnement uden 3LikeHome, så i forbindelse med vores lancering af to nye abonnementer, som ikke inkluderer roaming, er det naturligt at flytte dig over på et af disse abonnementer.

Handler dette om den nye EU-regulering, som træder i kraft til sommer?
Ja. Dette er en del af vores forberedelser til at sikre, at vores abonnementer lever op til EU’s nye krav til roamingpriser. EU har besluttet, at teleselskaberne skal tilbyde abonnementer, som enten indeholder en vis mængde data til roaming, eller alternativt ingen roaming. Derfor lancerer vi nu disse roaming-frie abonnementer, som er første led i vores tilpasning til EU’s regulering af markedet.

Hvad med jeres øvrige abonnementer? Vil I fortsætte med at tilbyde 3LikeHome?
3LikeHome har været og er en vigtig driver for os, og vi vil fortsætte med at tilbyde 3LikeHome.
Hvorfor skal jeg købe 3LikeHome, når alle skal tilbyde fri roaming til sommer?
3LikeHome dækker ikke kun EU, men inkluderer faktisk en del lande udenfor EU – fx USA, Australien og det meste af Asien. Og vi er ikke færdige med at udvide konceptet.
Hvad sker der, hvis jeg ikke ønsker at blive flyttet over på et af de nye abonnementer?
Du varsles i henhold til dine betingelser – og kan ikke blive på dit gamle abonnement. Du flyttes derfor automatisk til et af de nye abonnementer 29.-30. maj, men du har naturligvis altid mulighed for at skifte til et af vores 3LikeHome abonnementer.

Er det ikke en forringelse af mit eksisterende abonnement, at jeg rykkes over på de nye abonnementer, som betyder, at jeg ikke kan foretage opkald på ferien eller tilkøbe noget ifm. en ferie?
En relativt stor del af de berørte kunder bruger i forvejen ikke muligheden for roaming på deres nuværende abonnement. Derfor forventer vi ikke, at du vil se det som en forringelse.
Du modtager vores varsling i god tid, så du har mulighed for at vælge et andet abonnement, inden du bliver rykket over.

Kan jeg købe et rejseprodukt til de nye nationale abonnementer? 
Nej, det kan du ikke. Men du kan altid skifte til et 3LikeHome abonnement.

Får jeg en prisstigning på baggrund af varslingen? 
Nogle kunder vil opleve en prisstigning. Til gengæld får de også mere tale og data med i pakken. Så pris og indhold følges ad.

Kan jeg købe et rejseprodukt til de nye nationale abonnementer? 
Nej, det kan du ikke. Men du kan altid skifte til et 3LikeHome abonnement.

Hvad betyder denne varsling/ændring for mig?
Det betyder, at du vil opleve ikke at have signal på mobilen, hverken til tale eller data, når du opholder dig uden for Danmark. Dog kan der, som det eneste, stadig foretages et nødopkald uden for det danske netværk.

Kan jeg bruge mit nationale abonnement i Sverige?
Nej, for at bruge abonnement i udlandet, skal du have 3LikeHome i dit abonnement.

Modtager jeg en SMS, når jeg er på udenlandsk net, med information om, at jeg ikke kan bruge mit abonnement?
Nej, du vil opleve ikke at have signal på mobilen, hvis du opholder sig uden for Danmark - hverken til tale eller data. Som det eneste kan du foretage nødopkald uden for det danske netværk.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at bruge mit abonnement i udlandet?
Så skal du skifte til et 3LikeHome abonnement.

Kan jeg skifte abonnement på Mit3?
Ja, du kan i perioden 25. april - 30. juni skifte abonnement med det samme på Mit3.
Gå til Mit 3

Hvis jeg har valgt et abonnement, som ikke kan bruges i udlandet, kan jeg så stadig ringe TIL udlandet fra Danmark?
Ja.

Betyder disse ændringer, at jeg kan opsige sit abonnement?
Ja. Abonnementet kan opsiges til den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Vi skal dog senest have din opsigelse enten skriftligt eller mundtligt den 14. maj 2017, hvis du vil benytte dig af opsigelse grundet varsling.

Hvis jeg har andre abonnementer, som ikke bliver varslet, kan jeg så opsige dem?
Nej, du kan kun benytte dig af det specielle opsigelsesvarsel på de varslede abonnementer. Har du andre abonnementer, kan de opsiges på almindelige vilkår.

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg