3 ansætter ny Head of Retail Sales

23. februar 2016

Lasse Schneider er netop tiltrådt som Head of Retail Sales og får ansvaret for 3’s butikker. Lasse har de sidste syv år arbejdet som Salgs- og Etableringschef hos ComputerCity, hvor han tidligere var Regionschef for Danmark.

39-årige Lasse Schneider har en flot karriere bag sig i ComputerCity, hvor han som Salgs- og Etableringschef har haft det overordnede ansvar for salg og kundeservice i virksomhedens 10 varehuse. Lasse har også haft ansvaret for etablering af nye varehuse og har således indgående erfaring med elektronik, salg og drift inden for detailhandlen i Danmark.

”Jeg glæder mig til at byde Lasse velkommen i 3 og er sikker på, at vi kan drage fordel af Lasses solide erfaring, når det handler om at skabe og drive butikker, som danskerne har lyst til at handle i. Vi har 28 egne 3-butikker – og vi har ”shop-in-shop” butikker 40 steder i Danmark. Lasse har en robusthed og et fantastisk drive, som med sikkerhed vil bidrage til, at vi kan fortsætte væksten og erobre markedsandele samtidig med, at vi bliver ved med at have telebranchens mest effektive butikker med den absolut bedste kundeoplevelse,” siger David Elsass, direktør for privatmarkedet i 3.

Hos 3 indgår Lasse Schneider i ledergruppen for 3Consumer og får ansvaret for Retail Sales.

”Det bliver et spændende skifte for mig at gå fra udvikling af store varehuse med et bredt sortiment til mindre specialbutikker som 3’s butikker. Som teleeksperter har vi fokus på den rigtige kunderådgivning og gode relation til kunderne. Jeg tror blandt meget andet, at 3’s styrke ligger i, at vi netop kan give en helt unik retail-oplevelse. Det glæder jeg mig til at arbejde videre med,” siger Lasse Schneider.

Læs mere om 3 på 3.dk

Kontakt Rikke Juul, Head of PR & Communications, 3 Danmark, e-mail: rikke.juul@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 28 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af kinesiske CK-Hutchison (60%) og svenske Investor (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk