Teleselskabet 3 og B&O PLAY i nyt samarbejde

2. juli 2015

Teleselskabet 3 indgår nu i et eksklusivt samarbejde med B&O PLAY. Som det eneste teleselskab i verden sælger 3 fra i dag udvalgte B&O PLAY produkter – nemlig den bærbare højtaler BeoPlay A2 og hovedtelefonerne BeoPlay H2 og BeoPlay H6. Produkterne kan købes på afbetaling til 50 kr. om måneden.

I dag lander eksklusive højtalere og hovedtelefoner fra B&O PLAY på hylderne i teleselskabet 3’s butikker. 3 er dermed det eneste teleselskab i verden, der sælger B&O PLAY produkter. Til at starte med sælger 3 den elegante bærbare højtaler BeoPlay A2 og de eksklusive hovedtelefoner BeoPlay H2 og BeoPlay H6.

”Vi er rigtig glade for vores nye partnerskab med B&O PLAY. 3 er kendt som klassens frække dreng, ligesom B&O PLAY er den legesyge lillebror. På den front er der et stærkt brand-match.  Samtidig er de bærbare B&O PLAY-produkter helt i tråd med vores kunders hang til cool design og urbane livsstil. De er meget på farten, hvor de bruger mobilen til at streame musik, tv og nyheder. Og de vil sætte pris på den exceptionelt gode lyd, som B&O PLAY er kendt for at levere,” siger David Elsass, direktør for privatmarkedet, 3 Danmark.

B&O PLAY til 50 kr. om måneden

3 giver kunderne mulighed for at købe de eksklusive produkter fra B&O PLAY via 3Afbetaling – en afbetalingsordning, der løber over 10, 20 eller 30 måneder. Dermed kan kunderne hos 3 eksempelvis købe Beoplay H2 hovedtelefonerne ved at betale 50 kr. pr. måned i 30 måneder.

3 og B&O PLAY fejrer det nye samarbejde med et introduktionstilbud. De første 100 kunder kan få den bærbare højtaler BeoPlay A2 til 2.499 kr. og dermed spare 300 kr.

Om 3Tilbehør

• B&O PLAY lander på hylderne hos 3 den 2. juli og kan købes i 3’s butikker, via kundeservice og på sigt på 3.dk
  • 3 sælger følgende modeller fra B&O PLAY:
    • BeoPlay A2 i sort, grå og grøn. Pris: 2.799,-
    • BeoPlay H2 i mørkeblå og sølv. Pris: 1.499,-
    • BeoPlay H6 i sort og beige. Pris: 2.999,-
  • Køber man på 3Afbetaling skal mobiltilbehøret minimum have en værdi af 750 kr. og maksimum 3000 kr. og man kan højst købe fem varer på afbetaling af gangen.
  • Læs mere om B&O PLAY på beoplay.com og 3Tilbehør på www.3.dk/tilbehoer

Kontakt Rikke Juul, kommunikationschef, 3 Danmark, e-mail: rikke.juul@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s 3G-netværk og lynhurtige 4G /LTE-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Israel og Macau og 4G/LTE-licenser i Danmark, Hongkong, Italien, Irland, Storbritannien, Sverige og Østrig. Du kan besøge 3 på www.3.dk.