3Deling: 3 går efter hele husstanden

20. januar 2015

Fra i dag giver 3 mulighed for, at man deler data på tværs af alle sine abonnementer og devices. For alle familier, par eller singler med flere abonnementer giver det et bedre overblik med kun én regning og samtidig gode besparelser. I kombination med 3’s unikke 3Likehome kan man leve sit digitale liv både hjemme og på farten – også når turen går til udlandet. Den nye funktionalitet, 3Deling, inkluderes i alle 3’s fri tale og 4G bredbåndsabonnementer.

Med 3Deling tilbyder 3 sine kunder at samle deres abonnementer i én fælles pulje, som dækker data til alle abonnementer i familien til tablets, computere og smartphones. Det gør det nemt at være online, hvor som helst, når som helst. Det giver samtidigt et bedre overblik over familiens samlede forbrug samt besparelser efter devisen: Jo mere du deler, jo mere kan du spare.

”I en moderne husstand jonglerer man med både smartphones, tablets, computere og andre devices, der alle er på nettet. Det mobile dataforbrug er da også konstant stigende. Det giver ikke længere mening at købe data separat til hvert abonnement. Derfor har vi udviklet 3Deling-funktionen, hvor man kan trække fra samme pulje data på tværs af alle abonnementer. Så kan man leve et frit digitalt liv både hjemme, på farten og på ferien uden konstant at tjekke abonnementet eller være nervøs for forbruget”, siger David Elsass, direktør for privatmarkedet i 3 Danmark.

Kontante fordele for hele husstanden
Med 3Deling får kunderne mulighed for frit at vælge den datamængde, der passer til husstandens samlede behov og så blot supplere med det antal tale- og dataabonnementer, som der er familiemedlemmer og devices.

”For rigtig mange danskere vil bredbånd fra 3 være et godt alternativ til de gamle faste ADSL-forbindelser. De vil med bredbåndsløsningen fra 3 samtidig få et langt mere mobilt hjem – helt uden ledninger, installatører eller andre gener – som de kan tage med sig, når de er i sommerhuset, på ferie eller hvor de i øvrigt føler sig hjemme”, siger David Elsass.

Med ro på bagsædet og ro i maven
Med 3Likehome, der er en integreret del af en 3 bredbåndsløsning, er det muligt at bruge sin smartphone og andre devices helt, som man plejer og også på farten – uanset om den går til ferieboligen eller til udlandet. Mens ungerne er underholdt med film eller spil på den lange biltur, kan man selv i ro og fred finde vej eller anden information, man har brug for her og nu. 3LikeHome dækker alle danskernes ski-destinationer i hele Europa – til helt samme priser som var man hjemme.

”For de mange danske familier, der i vinterferien tager på ski til Frankrig, Østrig, Italien, Norge eller én af de andre af danskernes foretrukne ski-destinationer, betyder det, at hele familien kan bruge deres smartphones, de bærbare eller iPad’en lige så meget de vil på vej til og under ferien uden meromkostninger. Det handler med andre ord om den måde, vi ønsker at leve vores liv på, og ikke om økonomi og teknik”, siger David Elsass.

Man kan fortsat toppe op med ekstra data, hvis det viser sig, at den valgte datamængde ikke rækker måneden ud. Vælger man en bredbåndspakke, så inkluderes en 4G router + 100GB, minimumprisen er 300 kr. den 1. måned, og abonnementet skal købes senest ultimo februar. Oprettelsen fås til kampagnepris og er på 100 kr. 4G bredbåndet kan købes i alle 3Butikker og FONA landet over eller på 3.dk.

Læs mere om 3Deling her.

Kontakt Hanne Damgaard, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: hanne.damgaard@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s 3G-netværk og lynhurtige 4G /LTE-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Israel og Macau og 4G/LTE-licenser i Danmark, Hongkong, Italien, Irland, Storbritannien, Sverige og Østrig. Du kan besøge 3 på www.3.dk.