3 starter salg af iPad Pro

Den 12. november 2015

Teleselskabet 3 starter torsdag den 12. november salg af Apples nye og 12,9 tommer store iPad Pro til Wi-Fi og 4G/LTE med Retina display og 5,6 millioner pixels. iPad Pro kan bestilles i 3’s butikker landet over, i 3’s webshop og via 3’s Kundeservice og tilbydes i kombination med et af 3’s attraktive dataabonnementer.

For information om priser, besøg 3.dk/sider/l/tablets.

Den nye store iPad Pro er med sine 12,9 tommer store Retina-skærm med 5,6 millioner pixels den iOS-enhed, der har markedets højeste skærmopløsning. Da den er udstyret med en helt ny A9X-processor med 64-bit-arkitektur, er den et godt alternativ til de fleste stationære computere. Den er tynd og let i designet og har en batterilevetid på 10 timer – noget, som de fleste iPad-brugere betragter som en selvfølge. Med iPad Pro’s 802.11ac Wi-Fi-teknologi og MIMO er man som bruger sikret nem og hurtig trådløs forbindelse til ultrahurtige netværk, når man er på farten.

Inden længe kommer den nye Apple Pencil til iPad Pro også i sortiment i 3. Apple Pencil gør tegnefunktionen naturlig, flydende og sikrer stor præcision, uanset om man tegner, maler akvarelportrætter eller arbejder med detaljeret 3D design. Et indbygget Lightning-stik på Apple Pencils magnetiske hætte betyder, at man nemt kan oplade sin Apple Pencil.

Læs mere om iPad Pro på 3.dk/sider/l/tablets

Kontakt Rikke Juul, Head of PR & Communications, 3 Danmark, e-mail: rikke.juul@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s 3G-netværk og lynhurtige 4G-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af CK Hutchison (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Israel og Macau og 4G-licenser i Danmark, Hongkong, Italien, Irland, Storbritannien, Sverige og Østrig. Du kan besøge 3 på www.3.dk.