3 lancerer iPhone 6s og iPhone 6s Plus fredag den 9. oktober

1. oktober 2015

Teleselskabet 3 starter salget af iPhone 6s og iPhone 6s Plus fredag den 9. oktober og holder traditionen tro midnatsåbent natten til fredag i udvalgte butikker i København, Lyngby, Odense, Århus og Aalborg. Allerede i nat fra kl. 00.01 åbner 3 for forudbestillinger på 3.dk. Prisen for en iPhone 6s 16 GB er 168 kr. pr måned i 30 mdr. med abonnementet Fri Tale 10GB 3Deling inkl. 6 mdr. gratis Netflix.

iPhone 6s og iPhone 6s Plus tager den revolutionerende Multi-Touch-grænseflade til helt nye højder med 3D Touch, som kan mærke, hvor hårdt du trykker på skærmen og giver dig mulighed for at interagere med telefonen og alt det, du har på den, på nye intuitive måder. De nye iPhones introducerer også en skelsættende ny tilgang til billeder under navnet Live Photos, der gør dine billeder levende ved at indfange dine øjeblikke i bevægelse. Live Photos, 3D Touch, 12-megapixel iSight kamera, 5-megapixel FaceTime HD kamera med Retina Flash og andre forbedringer i de nye iPhones er mulige takket være den nye Apple-designede A9 processor. Det er den mest avancerede processor, der nogensinde er anvendt i en smartphone, og den er både hurtigere og giver øget batterilevetid. iPhone 6s og iPhone 6s Plus har en Retina HD-skærm fremstillet af det stærkeste glas, der nogensinde er blevet brugt på en smartphone, og aluminium i 7000-serien, der er af den samme legering, som anvendes i flyindustrien. De har desuden en smuk metallisk finish, der nu også fås i rosaguld.

“Vi glæder os til endnu en gang at kunne byde vores kunder velkomne til lancering af nye iPhones i vores butikker og i vores webshop. 3’s kunder er vilde med iPhones og for mange af dem er en lancering af en ny iPhone det tætteste, de kan komme på juleaften. Desuden er iPhone 6s og iPhone 6s Plus det perfekte match i forhold til 3’s netværk, som senest er blevet udbygget med LTE Advanced (også kendt som 4G+) på flere end 400 master i Danmark – en teknologi, som iPhone 6s og iPhone 6s Plus understøtter,” siger David Elsass, direktør for privatkundemarkedet, 3 Danmark.

Kunder kan købe iPhone 6s og iPhone 6s Plus i teleselskabet 3’s butikker landet over og online i 3’s webshop på 3.dk. For flere detaljer om priser, modeller, mv. læs mere på 3.dk.

Priseksempler uden udbetaling

iPhone 6s 16GB koster 168 kr. om måneden i 30 måneder med abonnementet Fri Tale 10GB 3Deling inkl. 6 mdr. gratis Netflix. iPhone 6s Plus 16GB koster 195 kr. om måneden i 30 måneder med abonnementet Fri Tale 10GB 3Deling inkl. 6 mdr. gratis Netflix. iPhone 6, iPhone 6 Plus og iPhone 5s vil forsat kunne købes hos 3. Flere detaljer om priser på de nye iPhones vil være tilgængelige på www.3.dk fra 2. oktober kl. 00.01.

Priseksempler med udbetaling
Efter en udbetaling på 1500 kr. koster en iPhone 6s 16GB 118 kr. om måneden i 30 måneder med abonnementet Fri Tale 10GB 3Deling inkl. 6 mdr. gratis Netflix. Efter en udbetaling på 1500 kr. koster en iPhone 6s Plus 16GB 145 kr. om måneden i 30 måneder med abonnementet Fri Tale 10GB 3Deling inkl. 6 mdr. gratis Netflix. iPhone 6, iPhone 6 Plus og iPhone 5s vil forsat kunne købes hos 3. Flere detaljer om priser på de nye iPhones vil være tilgængelige på www.3.dk fra 2. oktober kl. 00.01.

Kontakt Rikke Juul Hansen, kommunikationschef, 3 Danmark, e-mail: rikke.juul@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s 3G-netværk og lynhurtige 4G /LTE-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Israel og Macau og 4G/LTE-licenser i Danmark, Hongkong, Italien, Irland, Storbritannien, Sverige og Østrig. Du kan besøge 3 på www.3.dk