3 ansætter ny Head of Business Marketing

Daniel de Visme er netop tiltrådt som Head of Business Marketing hos 3. Daniel har de sidste par år arbejdet som selvstændig og har tidligere været ansat som Director for Marketing & Business Development hos PwC.

44-årige Daniel de Visme er uddannet cand.merc (A) og har en Executive MBA fra Henley. Daniel har senest haft egen virksomhed med fokus med online markedsføring og har tidligere været ansat som Director for Marketing & Business Development hos PwC. Før dette var Daniel Director hos Cybercity Erhverv og Marketingchef hos Tele2 og har således et indgående kendskab til business-to-business markedsføring af tekniske koncepter til erhvervslivet.

”Jeg glæder mig til at byde Daniel velkommen i 3 og ser frem til at drage fordel af hans lange erfaring indenfor tele og forretningsservice. Jeg er sikker på, at Daniel vil bidrage positivt til at bringe 3Business videre i forhold til enkelthed og innovation – og samtidig styrke vores evne til at tiltrække nye kunder,” siger Jacob Hein, direktør for 3Business.

Hos 3 vil Daniel de Visme indgå i ledergruppen for 3Business og får ansvaret for Business Marketing.

Læs mere om 3Business på 3.dk/business

Kontakt Rikke Juul, Head of PR & Communications, 3 Danmark, e-mail: rikke.juul@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s 3G-netværk og lynhurtige 4G-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Israel og Macau og 4G-licenser i Danmark, Hongkong, Italien, Irland, Storbritannien, Sverige og Østrig. Du kan besøge 3 på www.3.dk.