3 ansætter Head of eCommerce

7. januar 2014

Casper Remmer indtager pr. 13. januar posten som Head of eCommerce hos 3. Casper kommer fra en stilling som Head of Online i Telmore.

31-årige Casper Remmer har flere års erfaring med digitalt salg og har det seneste halvandet år haft ansvar for eCommerce og den overordnede online strategi hos Telmore. Før dette var han Online Manager hos boldklubben Aab A/S og har tidligere været selvstændig med egen webshop.

Hos 3 kommer Casper til at indgå i ledergruppen for Consumer Market med ansvar for online-teamet, hvor hans primære fokus bliver at videreføre 3’s digitaliseringsstrategi, herunder yderligere vækst af salget i webshoppen specifikt, men også sammensmeltningen mellem online/offline inden for både salg og kundeservice.

”Jeg er glad for at kunne byde Casper velkommen. Jeg er sikker på, at Casper vil passe godt ind i den kultur, vi har i 3. En kultur, som er præget af innovation, forandring og drive. Caspers erfaring med at transformere en online-organisation til en målrettet salgsorganisation gør ham til den rette mand til jobbet”, siger David Elsass, direktør for privatmarkedet, 3 Danmark.

Læs mere om 3 på 3.dk

Yderligere information til medierne:
Hanne Damgaard, 3 Danmark, e-mail: hanne.damgaard@3.dk, mobil: 31 200 478.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Kombinationen af 3’s prisvindende 3G-netværk og lynhurtige 4G /LTE-netværk, sikrer danskerne adgang til fremtidens netværk - i dag. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.