Når du overfører dit fastnetnummer til os, vil du også ofte opsige din fastnetlinje. Derfor skal du være opmærksom på, at eventuelle services eller tjenester du har tilknyttet dit fastnetnummer måske ikke kan benyttes længere. Undersøg derfor dine services, inden du overfører fastnetnummeret til os.
Dankortterminaler benytter ofte en fastnetlinje, og du skal kontakte din nuværende leverandør for at høre, hvilke muligheder der findes, for at den fremtidigt kan benyttes.
Alarmer kan også være tilknyttet en fastnetlinje. For ikke at miste kontakten til din alarm anbefaler vi, at du kontakter dit alarmselskab for at høre om forbindelsesmulighederne for alarmen. Hvis du har en alarm, der kan håndtere både fastnet- og mobilforbindelse, kan dit alarmselskab hjælpe dig med at ændre din forbindelsesmetode, så den vil kunne sættes op med dit mobilabonnement hos os.
Hvis du har en internetforbindelse tilknyttet din fastnetlinje, skal du kontakte din udbyder for at høre, hvad du skal gøre, når du flytter dit nummer til os.
Har du både fastnet og internet hos samme udbyder, og ønsker at beholde internetforbindelsen hos udbyderen, skal du i nogle tilfælde betale for at ændre din ordning til kun at omfatte internet. Du kan også risikere, at skulle betale et gebyr og en månedlig afgift for oprettelsen og for bærelinjen, til din nye internetforbindelse.
Du kan også vælge at erstatte din faste internetforbindelse med 5G bredbånd hos os, som du kan få til både tablet, computer eller med en wifi-router. Se vores abonnementer og læs mere om vores bredbåndsløsninger.
Stadig brug for hjælp?
Skriv til os
Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik